Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
Περιεχόμενα
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
- 1. Ταυτότητα των φιλολόγων εκπαιδευτικών
- 2.0. Αντιλήψεις των φιλολόγων εκπαιδευτικών για το σχολείο και τη γλωσσική διδασκαλία
- 2.1. Οι αντιλήψεις για το σχολείο σήμερα
- 2.2. Αντιλήψεις των φιλολόγων εκπαιδευτικών για τη γλωσσική διδασκαλία
- 3.0 Τρόπος εργασίας στην τάξη
- 3.1. Περιγραφή συνήθους τρόπου διδασκαλίας
- 3.2. Τρόπος αξιοποίησης των σχολικών εγχειριδίων (κατά τη διδασκαλία)
- 3.3. Ιδιαίτερο βάρος κατά τη διδασκαλία
- 3.4. Αξιολόγηση μαθήματος, μαθητών / μαθητριών
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε.
- 5.0. Επιμόρφωση
- 5.1. Αποτίμηση επιπέδου σπουδών
- 5.2. Περιγραφή επιμορφωτικών συναντήσεων
- 5.3. Συστηματικότητα παρακολούθησης
- 5.4. Προτάσεις βελτίωσης
- 5.5. Λόγοι για τους οποίους αποφάσισαν να συμμετάσχουν
- 6.0. Διδασκαλίες
- 6.1. Προετοιμασία της διδασκαλίας
- 6.2. Περιγραφή διδασκαλίας
- 6.3. Το περιεχόμενο της διδασκαλίας
- 6.4. Κλίμα τάξης / συμπεριφορά μαθητών
- 7.0. Σύστημα υποστήριξης των διδασκαλιών
- 7.1. Τεχνικό σύστημα υποστήριξης των διδασκαλιών
- 7.2. Υποστήριξη από τη διεύθυνση και το προσωπικό του σχολείου
- 7.3. Υποστήριξη από τους επιμορφωτές
- 8.0. Προβλήματα
- 9.0. Η χρήση Η/Υ σήμερα από τους εκπαιδευτικούς
- 9.1. Η εκτός σχολικού περιβάλλοντος χρήση υπολογιστή από εκπαιδευτικούς
- 9.2. Η χρήση υπολογιστή για εκπαιδευτικούς σκοπούς
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18