Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
7.2. Υποστήριξη από τη διεύθυνση και το προσωπικό του σχολείου
Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί κάνουν λόγο για θετική αντιμετώπιση από τη διεύθυνση των σχολικών μονάδων, παρότι δεν λείπουν και οι αντίθετες απόψεις, όπως φαίνεται από κάποια παραδείγματα. Οι διευθύνσεις των σχολείων συνεργάστηκαν μαζί τους και για να γίνουν οι απαιτούμενες αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα και για να πάρουν μία επιπλέον ώρα στο εργαστήριο, όταν χρειάστηκε, προκειμένου να ολοκληρώσουν τη διαδικασία. Οι περισσότερες απόψεις για το προσωπικό των σχολείων, όπου έγιναν οι διδασκαλίες, συγκλίνουν στη διαπίστωση ότι οι άλλοι συνάδελφοί τους στην καλύτερη περίπτωση ήρθαν να παρακολουθήσουν κάποια διδασκαλία και στην πιο συνήθη παρέμειναν αδιάφοροι.
Από το διευθυντή και τον υποδιευθυντή, όχι, δεν είχα καμιά υποστήριξη. Έπρεπε εγώ να συνεννοηθώ με τον πληροφορικάριο για την αίθουσα, και έχω την εντύπωση πως δεν του άρεσε και πολύ που τη χρησιμοποίησα. Γι' αυτό δεν ξαναπήγα.
Οι συνάδελφοι όχι, δεν με βοήθησαν.. Απλά θυμάμαι ότι κάποιοι ήρθαν να παρακολουθήσουν το μάθημα.
Ε, από το διευθυντή νομίζω ότι δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Έτσι; Όχι, όχι. Ναι, πραγματικά κανένα πρόβλημα, ό,τι θέλαμε. Τώρα, ο υπόλοιπος σύλλογος, να σου πω την αλήθεια, αποστασιοποιημένος έμεινε μάλλον, εγώ έτσι το θυμάμαι το πράγμα.
Κατά συνέπεια, θεωρώ ότι οι υπόλοιποι ήταν παγερά, όπως το είπα, αδιάφοροι και σήμερα να γίνει πάλι την ίδια, η ίδια λογική θα επικρατήσει. Δηλαδή, δεν τους έλκυε αυτό. Ε, θεωρώ ότι πλέον στην εκπαίδευση υπάρχει, υπάρχουν δύο κομμάτια: αυτοί οι οποίοι ανοίγουν δρόμους και είναι διατεθειμένοι ν' ανοίξουν και τους ίδιους τους εαυτούς ν' ακολουθήσουν αυτούς τους δρόμους και οι άλλοι οι οποίοι θεωρούν ότι "πολλά κάνω γι' αυτά που με πληρώνουν".
Το ένα δεν γίνεται, το άλλο δεν γίνεται. Όταν επέμεινα, μου λέει πάρε τα κλειδιά, αλλά αν γίνει τίποτα, πληρώνεις ολόκληρο το εργαστήριο. Λέω, συγγνώμη, ποιος είπε θα τα πληρώσω, ρε παιδιά, εγώ. Εγώ έναν υπολογιστή τον πληρώνω ακόμη, τώρα τον ξεχρέωσα.Αλλά άρχισαν τα προβλήματα. Δεν έδιναν τα κλειδιά, δεν ερχόταν συνάδερφοιτης Πληροφορικής να κάτσουνε εκεί πέρα, να ελέγχουνε, να μας βοηθήσουνε.