Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
6.3. Το περιεχόμενο της διδασκαλίας
Οι εκπαιδευτικοί στις διδασκαλίες που έκαναν με τους υπολογιστές κινήθηκαν λίγο πολύ στο πλαίσιο της συνήθους αντίληψής τους για τη διδασκαλία, αλλά και της ύλης που είχαν να διδάξουν στην κάθε περίπτωση.
Είχα κάνει για τη διδασκαλία των Νέων, Νεοελληνική Γλώσσα, μάλλον Έκθεση - Έκφραση Β' Λυκείου, για την περίληψη. Είχα πάρει την Αντιγόνη, μια κριτική της Αντιγόνης, με σκοπό να βγάλουν τα παιδιά περίληψη, ασκήσεις, γενικά ολοκληρωμένη διδασκαλία. Τα παιδιά ήτανε εντελώς παραξενεμένα πώς θα μπορούσανε να διδαχθούνε [γέλιο] έκθεση μέσα από τους υπολογιστές, τους φαινότανε λίγο παράξενο [γέλιο] αλλά, ακολούθησαν την άσκηση, ήτανε προσηλωμένα, γενικά δεν είχανε ξεφύγει. Είχαν ασκήσεις που θα συμπλήρωναν εκεί πέρα και τα γράφαν. Κυρίως το wordχρησιμοποιούσαν δηλαδή.
Επίσης, ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και μία ώρα που είχαμε κάνει με ασκήσεις Αρχαίων, όπου μπαίναμε σε κάποια κείμενα που είχε ασκήσεις και έλεγε ας πούμε απαρέμφατο, να αναγνωρίσουν το απαρέμφατο αν είναι ειδικό ή τελικό, και αν το έδιναν σωστή απάντηση ακουγόταν ένα «Μπράβο».