Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

3.2. Τρόπος αξιοποίησης των σχολικών εγχειριδίων (κατά τη διδασκαλία)

Το σύνολο, σχεδόν, των ερωτηθέντων εκπαιδευτικών, όπως προκύπτει και από τις προηγούμενες ενότητες, ακολουθεί πιστά την προτεινόμενη από το σχολικό εγχειρίδιο πορεία για τη διδασκαλία κάποιας ενότητας. Η απάντηση που δίνουν οι εκπαιδευτικοί για αυτό είναι πως, ακριβώς επειδή οι μαθητές τους θα κληθούν στο τέλος της χρονιάς να συναγωνιστούν πανελλαδικά με άλλα παιδιά της ηλικίας τους για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, δεν πρέπει να υστερούν ως προς την προετοιμασία και ότι πρέπει να διδαχθούν αυτά στα οποία θα εξετασθούν.

Το ενδιαφέρον είναι πως αυτό αποτελεί απάντηση και από εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο Γυμνάσιο.Θεωρούν ότι, αν και υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία στη διδασκαλία στις τάξεις του Γυμνασίου, παρ' όλα αυτά τα παιδιά θα πρέπει από αυτές τις τάξεις να συνηθίζουν στην πορεία που θα ακολουθήσουν στο Λύκειο, ώστε από νωρίς να εξοικειωθούν και τελικά να πετύχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις.


Ακολουθώ πιστά το βιβλίο, ναι, όπως υπάρχει, όπως είναι διαρθρωμένη η ύλη στο βιβλίο.

Ακολουθώ την πορεία του βιβλίου, νομίζω ότι η ύλη είναι οργανωμένη σωστά.

Το βιβλίο μου δείχνει την πορεία που πρέπει να ακολουθήσω. Εμείς στο Γυμνάσιο έχουμε τη δυνατότητα να ξεφύγουμε και λίγο, αλλά τα παιδιά θα πάνε στο Λύκειο και θα πρέπει να είναι εξοικειωμένα με έναν συγκεκριμένο τρόπο δουλειάς.

Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18