Ενότητες
- Νέα Ελληνική (930)
- Μεσαιωνική Ελληνική (492)
- Αρχαία Ελληνική (1022)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (166)
- Γλωσσολογία (834)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3556)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (836)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (150)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (446)
- Ανακοινώσεις (7701)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2087)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1131)
- Τύπος (732)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Οκτ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Η (Μετ)εκπαιδευτική σημασία ενός Λεξικού
16 Φεβ. 2007 09:07 |
Με αφορμή την πρόσφατη έκδοση του ΙΕ΄τόμου του Λεξικού της Μεσαιωνικής Ελληνικής Δημώδους Γραμματείας του Εμμανουήλ Κριαρά υπογραμμίζεται η "κάπως αφανής αλλά ιδιαίτερη σημασία του Λεξικού για την αρτιότερη φιλολογική συγκρότηση των ίδιων των συνεργατών του". Η αναμέτρηση με τη γλώσσα τους ανταμείβει με γερή ελληνομάθεια, αλλά τους παρέχει και τη δυνατότητα να προσφέρουν τα μέγιστα μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας.
Το άρθρο αναλυτικά στο τεύχος του περιοδικού Αντί της 9ης Φεβρουαρίου 2007.