Ενότητες

Κατηγορίες

Ημερολόγιο

ΚΔΤΤΠΠΣ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Βρες
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11)

Ενημερωτικό Δελτίο

Κανάλι RSS

01 Δεκ. 2024

ταξινόμηση βάσει :: Ημ. Δημιουργίας . Ημ. Ενημέρωσης
  • Νέα Ελληνική :: Γλωσσολογία :: Διδασκαλία της Ελληνικής :: Πιστοποίηση Ελληνομάθειας :: Ανακοινώσεις

    Διαδικτυακά μαθήματα της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας από το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΑΠΘ, Επίπεδο Γ2.2 (5ος κύκλος) (Οκτ.-Δεκ. 2024)

    Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στον πέμπτο κύκλο του εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο «Διαδικτυακά μαθήματα της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας – Επίπεδο Γ2.1», διάρκειας 90 διδακτικών ωρών, το οποίο θα διεξαχθεί κατά τους μήνες Οκτώβριο έως Δεκέμβριο 2024 και θα υλοποιηθεί με μεικτή εξ αποστάσεως διδασκαλία: ασύγχρονη μέσω της πλατφόρμας elearning.auth.gr και σύγχρονη μέσω της πλατφόρμας Zoom.

    Στόχος του προγράμματος είναι η βελτίωση του επιπέδου γλωσσομάθειας στην ελληνική ως ξένη/δεύτερη γλώσσα, ώστε οι μη φυσικές/οί ομιλήτριες/τές της ελληνικής που διαμένουν στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό να προσεγγίσουν το επίπεδο των φυσικών ομιλητριών/ών ανώτερης μόρφωσης (επίπεδο Γ2 – Άριστη Γνώση σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς).

    Στους επιμέρους στόχους του προγράμματος συγκαταλέγονται η εξάσκηση και ενίσχυση των τεσσάρων γλωσσικών δεξιοτήτων (κατανόηση και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου). Επιπλέον, επιδιώκεται ο ακαδημαϊκός γραμματισμός των εκπαιδευομένων, με κειμενοκεντρικές προσεγγίσεις, σε θεματικές που άπτονται της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού στη διαχρονία και τη συγχρονία τους.

    Θα ακολουθήσει δεύτερος κύκλος του προγράμματος (Γ2.2) κατά το εαρινό εξάμηνο για όσες/ους θέλουν να ολοκληρώσουν το επίπεδο Γ2 και να πάρουν μέρος στις Εξετάσεις για την Πιστοποίηση Επάρκειας της Ελληνομάθειας του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας.

    24 Σεπ 2024 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0

< Προηγούμενο   [1]   Επόμενο >