Ενότητες
- Νέα Ελληνική (941)
- Μεσαιωνική Ελληνική (497)
- Αρχαία Ελληνική (1030)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (167)
- Γλωσσολογία (843)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3576)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (839)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (151)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (448)
- Ανακοινώσεις (7739)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2100)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1131)
- Τύπος (742)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Νοέ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
10 Νοέ. 2024
1 εγγραφή |
-
Διδασκαλία της Ελληνικής :: Συνέδρια & Ημερίδες
9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας της Εκπαίδευσης με τίτλο: ''Εκπαίδευση και Παιδαγωγική: Μια ''ανακοπτόμενη'' σχέση;'', ΑΠΘ (8-10/11/2024)
Η Ελληνική Εταιρεία Ιστορικών της Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με τη Φιλοσοφική και την Παιδαγωγική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας ''Επιστήμες της Αγωγής: Ζητήματα Ιστορίας, Ιστορικής Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής'', συνδιοργανώνουν το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας της Εκπαίδευσης, με τίτλο:
''Εκπαίδευση και Παιδαγωγική: Μια ''ανακοπτόμενη'' σχέση;''.Το συνέδριο θα διεξαχθεί στους χώρους της Φιλοσοφικής και της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου 2024.
Το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ιστορίας της Εκπαίδευσης επιδιώκει να διερευνήσει την παιδαγωγική ως συστατικό στοιχείο της ιστορίας της ελληνικής εκπαίδευσης. Οι προσεγγίσεις που αναλύουν την παιδαγωγική του ελληνικού σχολείου σε διαφορετικές εποχές, έχουν αναδείξει την ''ανακοπτόμενη'' σχέση μεταξύ παιδαγωγικής και σχολικού θεσμού για την περίπτωση της ελληνικής εκπαίδευσης. Απευθύνεται σε μέλη ΔΕΠ, ερευνητές και ερευνήτριες της Ιστορίας της Εκπαίδευσης, υποψήφιους διδάκτορες/ υποψήφιες διδακτόρισσες, μεταπτυχιακούς φοιτητές/ μεταπτυχιακές φοιτήτριες, εκπαιδευτικούς.