Ενότητες
- Νέα Ελληνική (941)
- Μεσαιωνική Ελληνική (497)
- Αρχαία Ελληνική (1030)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (167)
- Γλωσσολογία (843)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3576)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (839)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (151)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (448)
- Ανακοινώσεις (7739)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2100)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1131)
- Τύπος (742)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Νοέ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
09 Νοέ. 2024
4 εγγραφές [1 - 4] |
-
Νεοελληνική Λογοτεχνία :: Ανακοινώσεις :: Συνέδρια & Ημερίδες
Συνέδριο στο Μουσείο Μπενάκη: Η πολυσχιδής Πηνελόπη Δέλτα. Μια επανεκτίμηση 150 χρόνια από τη γέννησή της (7-9/11/24)
Στις 7-9 Νοεμβρίου 2024 θα πραγματοποιηθεί Συνέδριο με θέμα: Η πολυσχιδής Πηνελόπη Δέλτα. Μια επανεκτίμηση 150 χρόνια από τη γέννησή της. Το Συνέδριο διοργανώνει το Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών και το Μουσείο Μπενάκη και τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου. Θα διεξαχθεί στο Αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη (Πειραιώς 138, Αθήνα).
-
Νέα Ελληνική :: Λεξικά και Λεξικογραφία :: Γλωσσολογία :: Ανακοινώσεις :: Συνέδρια & Ημερίδες
3ο Διεθνές Συνέδριο για την Κοινή, τις κοινές και τη διαμόρφωση της κοινής νεοελληνικής από το Ινστιτούτο ΝΕ Σπουδών, ΑΠΘ (8-9/11/24)
Το Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών [Ίδρυμα Μ. Τριανταφυλλίδη] του Α.Π.Θ., στο πλαίσιο των ετήσιων διεθνών συνεδρίων για τη διαχρονική και διατοπική μελέτη της ελληνικής, διοργανώνει το «3ο Διεθνές Συνέδριο για την Κοινή, τις κοινές και τη διαμόρφωση της κοινής νεοελληνικής» στις 8 και 9 Νοεμβρίου 2024, στη Θεσσαλονίκη (Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών, Α.Π.Θ.). Το συνέδριο προβλέπεται να γίνει με υβριδικό τρόπο, δηλαδή με φυσική παρουσία και διαδικτυακά.
Στόχος του Συνεδρίου είναι να εξετάσει τα προβλήματα που συνδέονται με τη διαμόρφωση της κοινής στην Ελλάδα, αλλά και στις άλλες βαλκανικές χώρες, προσφέροντας μια ευκαιρία για επαναπροσέγγιση σχετικών θεωρητικών προβλημάτων και για επανεξέταση όψεων της ελληνιστικής Κοινής.
Στο Συνέδριο έχουν προσκληθεί και θα συμμετάσχουν ως κεντρικοί ομιλητές ερευνητές με διεθνή αναγνώριση και διακεκριμένη προσφορά στις περιοχές αυτές:
Paul Kerswill (University of York, Μεγάλη Βρετανία), και
Marina Terkourafi (Leiden University, Ολλανδία). -
Νεοελληνική Λογοτεχνία :: Συνέδρια & Ημερίδες
50ό Συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων με θέμα: ''Κώστας Βάρναλης, '' Ο Ποιητής, ο Δάσκαλος, ο Μαχητής'''', Ηράκλειο Κρήτης (7-9/11/2024)
Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων διοργανώνει το 50ό της συνέδριο με θέμα: '' Κώστας Βάρναλης, ''Ο Ποιητής, ο Δάσκαλος, ο Μαχητής'''', το οποίο θα πραγματοποιηθεί 7- 9 Νοεμβρίου 2024, στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, Ηράκλειο Κρήτης.
-
Διδασκαλία της Ελληνικής :: Συνέδρια & Ημερίδες
9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας της Εκπαίδευσης με τίτλο: ''Εκπαίδευση και Παιδαγωγική: Μια ''ανακοπτόμενη'' σχέση;'', ΑΠΘ (8-10/11/2024)
Η Ελληνική Εταιρεία Ιστορικών της Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με τη Φιλοσοφική και την Παιδαγωγική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας ''Επιστήμες της Αγωγής: Ζητήματα Ιστορίας, Ιστορικής Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής'', συνδιοργανώνουν το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας της Εκπαίδευσης, με τίτλο:
''Εκπαίδευση και Παιδαγωγική: Μια ''ανακοπτόμενη'' σχέση;''.Το συνέδριο θα διεξαχθεί στους χώρους της Φιλοσοφικής και της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου 2024.
Το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ιστορίας της Εκπαίδευσης επιδιώκει να διερευνήσει την παιδαγωγική ως συστατικό στοιχείο της ιστορίας της ελληνικής εκπαίδευσης. Οι προσεγγίσεις που αναλύουν την παιδαγωγική του ελληνικού σχολείου σε διαφορετικές εποχές, έχουν αναδείξει την ''ανακοπτόμενη'' σχέση μεταξύ παιδαγωγικής και σχολικού θεσμού για την περίπτωση της ελληνικής εκπαίδευσης. Απευθύνεται σε μέλη ΔΕΠ, ερευνητές και ερευνήτριες της Ιστορίας της Εκπαίδευσης, υποψήφιους διδάκτορες/ υποψήφιες διδακτόρισσες, μεταπτυχιακούς φοιτητές/ μεταπτυχιακές φοιτήτριες, εκπαιδευτικούς.