Ενότητες
- Νέα Ελληνική (929)
- Μεσαιωνική Ελληνική (492)
- Αρχαία Ελληνική (1022)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (166)
- Γλωσσολογία (833)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3555)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (835)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (150)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (446)
- Ανακοινώσεις (7699)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2085)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1131)
- Τύπος (731)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Οκτ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Επιμορφωτική συνάντηση-συζήτηση: "Από τη γλώσσα του σχολείου και των εξετάσεων στη 'γλώσσα' του διαλόγου για την παιδεία"
09 Μάρ. 2009 10:26 |
Το περιοδικό Νέα Παιδεία και οι εκδόσεις Πατάκη, με αφορμή την έναρξη του διαλόγου για την αλλαγή του εξεταστικού συστήματος και την απόφαση για μείωση της βαθμολογίας της παραγωγής γραπτού λόγου (έκθεση) στις Πανελλήνιες εξετάσεις, διοργανώνουν επιμορφωτική συνάντηση-συζήτηση με τίτλο: "Από τη γλώσσα του σχολείου και των εξετάσεων στη 'γλώσσα' του διαλόγου για την παιδεία". Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 19 Μαρτίου, ώρα 18.30, στο βιβλιοπωλείο Πατάκη (Ακαδημίας 65).
Θα μιλήσουν οι :
Αθαν.Γκότοβος,Καθηγητής Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με θέμα: "Tabula rasa, lingua restricta. Ζητήματα σοβαρότητας και αξιοπιστίας σε έναν ακόμη διάλογο για την παιδεία"
Γιάννης Χάρης, μεταφραστής, επιφυλλιδογράφος της εφημερίδας 'Τα Νέα', με θέμα: "Θεμέλια γλωσσικής σχιζοφρένειας"
Παρεμβάσεις:
Κώστας Μπαλάσκας, Επίτιμος Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, με θέμα: "Το λεγόμενο και το γραφόμενο"
Κώστας Αγγελάκος, Επίκουρος καθηγητής του Ιονίου Πανεπιστημίου, Διευθυντής του περιοδικού Νέα Παιδεία, με θέμα: "Τι τριάντα, τι σαράντα, τι πενήντα: διορθώνοντας δύο μαθητικά γραπτά των τελευταίων είκοσι χρόνων".