Ενότητες
- Νέα Ελληνική (955)
- Μεσαιωνική Ελληνική (504)
- Αρχαία Ελληνική (1041)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (169)
- Γλωσσολογία (854)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3599)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (848)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (153)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (452)
- Ανακοινώσεις (7796)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2115)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1133)
- Τύπος (754)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Νοέ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Διαδικτυακό σεμινάριο από το ΚΠΙΣΝ για εκπαιδευτικούς Γυμνασίου: Η Μαθητική Αγορά του ΚΠΙΣΝ στη σχολική τάξη: Βασικές αρχές ψηφιακής ασφάλειας (16/2/22)
15 Φεβ. 2022 12:52 |
Στο πλαίσιο των σεμιναρίων που διοργανώνει το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος πρόκειται να διεξαχθεί σεμινάριο για εκπαιδευτικούς γυμνασίου με θέμα: «Η Μαθητική Αγορά του ΚΠΙΣΝ στη σχολική τάξη: Βασικές αρχές ψηφιακής ασφάλειας». Το σεμινάριο θα γίνει μέσω Zoom την Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 18.30.
H συμμετοχή είναι ελεύθερη με ηλεκτρονική προεγγραφή.
Εισηγητές:
Σχεδιασμός - Υλοποίηση : Κατερίνα Ψαρουδάκη / Μαριεύα Καρκανάκη Υπεύθυνες επικοινωνίας Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου ΙΤΕ (SaferInternet4Kids.gr)
Συντονισμός Εργαστηρίου: Εύη Καίσαρη, Συντονίστρια Προγράμματος Σχολικών Επισκέψεων ΚΠΙΣΝ
Για ομαδικές κρατήσεις από γραφεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή σχολεία, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά στο
Περιγραφή Σεμιναρίου
Ένας στους τρεις εφήβους έχει δεχθεί διαδικτυακή παρενόχληση, ενώ ένας στους τέσσερις αποδέχεται αιτήματα φιλίας από αγνώστους, σύμφωνα με έρευνα του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας. Το 70% των παιδιών κάνει χρήση κοινωνικών δικτύων σε μη επιτρεπτή ηλικία και ένας στους τρεις μαθητές Δημοτικού δεν ξέρει πώς να αναφέρει ή να μπλοκάρει κάποιον στο Διαδίκτυο.
Η διαδικτυακή ασφάλεια, αποτελεί ένα από τα πλέον κρίσιμα ζητήματα για τη νέα γενιά, η οποία μεγαλώνει στο περιβάλλον του διαδικτύου, συχνά χωρίς καθοδήγηση. Με οδηγό τα - εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων - “εγχειρίδια ασφαλούς πλοήγησης” για κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα, το διαδικτυακό εργαστήριο στοχεύει να προσφέρει στους εκπαιδευτικούς τα εργαλεία και τις μεθόδους που χρειάζονται για να διδάξουν τις βασικές αρχές ψηφιακής ασφάλειας μέσα στο περιβάλλον της σχολικής τάξης.
Μέσα από προτεινόμενες βιωματικές δραστηριότητες, ασκήσεις, βίντεο, infographics, οι μαθητές μαθαίνουν να πλοηγούνται με ασφάλεια.