Ενότητες
- Νέα Ελληνική (955)
- Μεσαιωνική Ελληνική (504)
- Αρχαία Ελληνική (1041)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (169)
- Γλωσσολογία (854)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3600)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (848)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (153)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (452)
- Ανακοινώσεις (7797)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2115)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1133)
- Τύπος (754)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Νοέ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Συνέδριο: Ψυχολογία και Εκπαίδευση: Σύγχρονοι Προσανατολισμοί και Εφαρμογές (9-11/10/15)
24 Ιούν. 2015 11:52 |
Η Ψυχολογική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων διοργανώνουν το 3o Πανελλήνιο Συνέδριο της ΨΕΒΕ με θέμα «Ψυχολογία και Εκπαίδευση: Σύγχρονοι Προσανατολισμοί και Εφαρμογές».
Tο Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στα Ιωάννινα, στις 9, 10 και 11 Οκτωβρίου 2015, στο Συνεδριακό Κέντρο «Κάρολος Παπούλιας» του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Το Συνέδριο απευθύνεται σε μέλη Δ.Ε.Π., ερευνητές, προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και σε στελέχη της εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς.
Εργασίες που θα παρουσιαστούν στο Συνέδριο είναι δυνατό να περιληφθούν (μετά από κρίση του εκτενούς κειμένου) σε ειδικά τεύχη του Hellenic Journal of Psychology και του Journal of Research in Education and Training.
Νέα καταληκτική ημερομηνία υποβολής περιλήψεων 30/06/2015.
Οργάνωση :
Ψυχολογική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος (ΨΕΒΕ) και Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Τοποθεσία :
Ιωάννινα, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Συνεδριακό Κέντρο Κάρολος Παπούλιας
Σχετικό Link :
http://www.pseve.org/ioannina_psychology_education2015.asp