Ενότητες
- Νέα Ελληνική (953)
- Μεσαιωνική Ελληνική (504)
- Αρχαία Ελληνική (1039)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (169)
- Γλωσσολογία (853)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3596)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (847)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (152)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (451)
- Ανακοινώσεις (7787)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2115)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1133)
- Τύπος (752)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Νοέ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Νέες δομές εξεταστικών δοκιμασιών-Ανανεωμένα δείγματα εξεταστικών θεμάτων
30 Νοέ. 2011 14:40 |
Σας ενημερώνουμε ότι στην ιστοσελίδα για την πιστοποίηση επάρκειας της ελληνομάθειας θα βρείτε τις νέες δομές των εξεταστικών δοκιμασιών για όλα τα επίπεδα ελληνομάθειας (http://www.greeklanguage.gr/certification/node/119) καθώς και τα ανανεωμένα δείγματα εξεταστικών θεμάτων (http://www.greeklanguage.gr/certification/node/12). Η νέα μορφή των εξεταστικών θεμάτων θα εφαρμοστεί από το 2012 και εξής.
Οι κυριότερες αλλαγές σε σχέση με τη μορφή που είχαν τα εξεταστικά θέματα κατά την πρώτη τους εφαρμογή τον Μάιο του 2011 είναι οι εξής:
α) Μείωση του αριθμού των ασκήσεων στις προσληπτικές δεξιότητες στα επίπεδα Α1 έως Β2 με αντίστοιχη αναπροσαρμογή της κατανομής της βαθμολογίας ανά άσκηση καθώς και της έκτασης των επιμέρους κειμένων.
β) Αντικατάσταση της άσκησης "επιλογή του σωστού" με την άσκηση "επισήμανση του σωστού και του λάθους" στην κατανόηση γραπτού λόγου των επιπέδων Α1 για παιδιά 8 έως 12 ετών, Α1 για εφήβους και ενηλίκους και Β1.
γ) Αναπροσαρμογή της διάρκειας εξέτασης της κατανόησης γραπτού λόγου στα επίπεδα Α2 έως Γ2, της κατανόησης προφορικού λόγου στο επίπεδο Α1 (για παιδιά και εφήβους/ενηλίκους), της παραγωγής γραπτού λόγου σε όλα τα επίπεδα και της χρήσης γλώσσας στα επίπεδα Γ1 και Γ2 με γνώμονα αφενός την ορθολογικότερη κατανομή του χρόνου μεταξύ των δεξιοτήτων και τη διαφοροποίηση μεταξύ των επιπέδων και αφετέρου την κατά το δυνατόν μικρότερη μεταβολή του συνολικού χρόνου γραπτής εξέτασης.