Ενότητες
- Νέα Ελληνική (965)
- Μεσαιωνική Ελληνική (511)
- Αρχαία Ελληνική (1045)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (171)
- Γλωσσολογία (858)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3623)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (857)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (156)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (90)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (455)
- Ανακοινώσεις (7829)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2122)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (40)
- Ερευνητικά Προγράμματα (50)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1136)
- Τύπος (766)
- Απόψεις (39)
Ημερολόγιο
< | Ιαν 2025 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
18 Ιαν. 2025
1 εγγραφή |
-
Νέα Ελληνική :: Διδασκαλία της Ελληνικής :: Ανακοινώσεις
Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης από το Ινστιτούτο ΝΕ Σπουδών, ΑΠΘ (18/1/25)
Το Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών του ΑΠΘ διοργανώνει το Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2025 από τις 10.30 έως τις 13.30 διαδικτυακό Επιμορφωτικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τίτλο «Διδασκαλία του λεξιλογίου: ανάγκες, μέσα, πρακτικές». Βασικός στόχος: Πώς με την κατάλληλη διδακτική διαδικασία μπορεί να οδηγηθεί το μαθητικό κοινό να ανακαλύψει και να κατανοήσει ζητήματα που αφορούν το νεοελληνικό λεξιλόγιο. Το Σεμινάριο αυτό είναι το πρώτο μιας σειράς αυτόνομων Σεμιναρίων που διοργανώνονται κατά τη φετινή σχολική/ακαδημαϊκή χρονιά, ενώ προβλέπεται να ακολουθήσουν άλλα δύο.
Το Σεμινάριο διαρθρώνεται σε τέσσερις φάσεις ως εξής (συντονιστής: Γιώργος Παπαναστασίου, Καθηγητής ΑΠΘ):
1η φάση: παρουσίαση: «Σύγχρονες πρακτικές διδασκαλίας λεξιλογίου: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί» (Αγγελική Ευθυμίου, Καθηγήτρια Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης),
2η φάση: παρουσίαση: «Η διδασκαλία της μεταφορικότητας και της πολυσημίας στο ακαδημαϊκό λεξιλόγιο» (Παρασκευή Θώμου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Κρήτης),
3η φάση: παρουσίαση: «Αναπτύσσοντας τη λεξιλογική ικανότητα δίγλωσσων μαθητών στο ελληνικό σχολείο» (Μαρία Ιακώβου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΕΚΠΑ),
4η φάση: τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και συζήτηση.