Ενότητες

Κατηγορίες

Ημερολόγιο

ΚΔΤΤΠΠΣ
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Βρες
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11)

Ενημερωτικό Δελτίο

Κανάλι RSS

Διεθνές Συμπόσιο με τίτλο: ''Childhood studies: Confronting social and Educational challenges'' (Μελέτες για την Παιδική Ηλικία: Αντιμετωπίζοντας Κοινωνικές και Εκπαιδευτικές Προκλήσεις), Παν/μιο Ιωαννίνων (10/10/2024)

09 Οκτ. 2024 11:10

Στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 60 χρόνια του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής της Σχολής Επιστημών Αγωγής διοργανώνει ένα Διεθνές Συμπόσιο με τίτλο: ''Childhood studies: Confronting social and Educational challenges'' (Μελέτες για την Παιδική Ηλικία: Αντιμετωπίζοντας Κοινωνικές και Εκπαιδευτικές Προκλήσεις).
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 10 Οκτωβρίου 2024, από τις 12:00 έως τις 14:00, στο αμφιθέατρο του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής.

Στο συμπόσιο θα συμμετάσχουν διακεκριμένοι καθηγητές από διεθνή πανεπιστήμια, οι οποίοι θα αναπτύξουν σημαντικά ζητήματα που αφορούν τη μελέτη της παιδικής ηλικίας και τις σύγχρονες κοινωνικές και εκπαιδευτικές προκλήσεις.

Οι κεντρικές ομιλίες περιλαμβάνουν:

- Καθηγήτρια Rita Braches-Chyrek (Πανεπιστήμιο Bamberg): ''Αποδομώντας και αποκωδικοποιώντας την παιδική ηλικία: Οι διαδικασίες (επανα)προσδιορισμού της πρώιμης εκπαίδευσης''.
- Καθηγήτρια Jo Moran-Ellis (Πανεπιστήμιο Sussex): ''Η Αναγκαιότητα των Διαγενεακών Συμμαχιών για Κοινωνική Αλλαγή''.
- Καθηγητής Heinz Sünker (Πανεπιστήμιο Wuppertal): ''Μελέτες για την Παιδική Ηλικία και η Καταπολέμηση της Παιδικής Φτώχειας στον Ύστερο Καπιταλισμό''.

Την εκδήλωση θα συντονίσει ο Καθηγητής Χαρίλαος Ζαράγκας από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Η διοργάνωση γίνεται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Salzburg και το Τμήμα Επιστημών Αγωγής του Salzburg (PREMISA).

Το συμπόσιο θα μεταδοθεί και διαδικτυακά.

Για περισσότερες πληροφορίες και τον σύνδεσμο παρακολούθησης βλ. : https://uoi.gr/ekdiloseis/international-symposium_childhood-studies-confronting-social-and-educational-challenges/

09 Οκτ 2024 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0