Ενότητες

Κατηγορίες

Ημερολόγιο

ΚΔΤΤΠΠΣ
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Βρες
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11)

Ενημερωτικό Δελτίο

Κανάλι RSS

8ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο: ''Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία'', Παν/μιο Θεσσαλίας (27-29/9/2024)

18 Σεπ. 2024 14:05

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής ΠΘ, το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης ΠΘ, το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΘ, το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΘ, και η Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), συνδιοργανώνουν το 8ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο: ''Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία''. Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί από τις 27 έως 29 Σεπτεμβρίου στο Παν/μιο Θεσσαλίας.

Σκοπός του Συνεδρίου είναι η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία ανάμεσα σε μέλη της εκπαιδευτικής, ερευνητικής και πανεπιστημιακής κοινότητας σχετικά με τις σύγχρονες τεχνολογικές και παιδαγωγικές τάσεις και προοπτικές των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και ειδικότερα σε μεθοδολογίες και καλές πρακτικές ενσωμάτωσής τους στη διδασκαλία και τη μάθηση.

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης που αξιοποιούν τις ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία, σε στελέχη της εκπαίδευσης που αξιοποιούν τις ΤΠΕ στον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής, σε επιμορφωτές προγραμμάτων των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, στην ερευνητική κοινότητα που ασχολείται με την παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση, στους επαγγελματίες που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακού υλικού και εφαρμογών για τη διδασκαλία και τη μάθηση, και τέλος σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που στο πλαίσιο των σπουδών τους ασχολούνται με τις ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία.

Για περισσότερες πληροφορίες και το πρόγραμμα του συνεδρίου βλ. : https://www.uth.gr/news/8o-panellinio-epistimoniko-synedrio-entaxi-kai-hrisi-ton-tpe-stin-ekpaideytiki-diadikasia-diexagogi

18 Σεπ 2024 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0