Ενότητες
- Νέα Ελληνική (956)
- Μεσαιωνική Ελληνική (504)
- Αρχαία Ελληνική (1041)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (169)
- Γλωσσολογία (855)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3603)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (848)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (153)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (452)
- Ανακοινώσεις (7804)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2115)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1133)
- Τύπος (754)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Δεκ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | ||||
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Νέα έκδοση από την Εταιρεία Σπουδών: Το Πρόσωπο και το Έργο - Άννα Φραγκουδάκη
24 Μάϊ. 2024 09:51 |
Ο τόμος «Το Πρόσωπο και το Έργο - Άννα Φραγκουδάκη» περιέχει τις ομιλίες της εκδήλωσης που πραγματοποίησε η Εταιρεία Σπουδών τον Νοέμβριο του 2023, με τιμώμενο πρόσωπο την Άννα Φραγκουδάκη.
Η Εταιρεία Σπουδών, με τη σειρά εκδηλώσεων υπό τον γενικό τίτλο «Το πρόσωπο και το έργο», επιδιώκει να προβάλλει κάθε φορά το έργο και την προσωπικότητα ενός διακεκριμένου διανοούμενου, επιστήμονα, καλλιτέχνη, ο οποίος έχει αφήσει το αποτύπωμά του στο πρόσφατο νεοελληνικό γίγνεσθαι και συνεχίζει να διατυπώνει απόψεις, θέσεις και προτάσεις.
Η Άννα Φραγκουδάκη είναι σημαντική μορφή στο χώρο των κοινωνικών επιστημών. Με το έργο της και την πλούσια συγγραφική της δραστηριότητα συμμετείχε ουσιαστικά στη συγκρότηση της κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης ως επιστημονικού πεδίου στην Ελλάδα. Η πορεία της διαπνέεται από το όραμα μιας δικαιότερης κοινωνίας, ενός σχολείου χωρίς κοινωνικές ανισότητες. Η πιο οργανική σύνθεση της επιστημονικής της πρακτικής, της εκπαιδευτικής της δράσης και της πολιτικής της παρέμβασης είναι το «Πρόγραμμα για την εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης», το οποίο διηύθυνε για περισσότερα από 20 χρόνια. Το μεγάλο αυτό εκπαιδευτικό έργο συνέβαλε καθοριστικά στην καταπολέμηση των διακρίσεων εις βάρος της μειονότητας, δείχνοντας πώς η επιστημονική γνώση μπορεί να γίνει εργαλείο για την εκπαιδευτική αλλαγή και μάλιστα σ’ ένα ιδιαίτερα δύσκολο πολιτικά και συγκρουσιακό πεδίο.