Ενότητες

Κατηγορίες

Ημερολόγιο

ΚΔΤΤΠΠΣ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Βρες
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11)

Ενημερωτικό Δελτίο

Κανάλι RSS

Βιωματικό Εργαστήριο για τον λεκτικό εκφοβισμό στο σχολικό περιβάλλον στη Βιβλιοθήκη της Βουλής των Ελλήνων: Λέξεις που πληγώνουν, λέξεις που χαμογελούν (10/6/23)

09 Ιούν. 2023 10:06

Στο πλαίσιο των δράσεων του Athens Culture Net για τη Διεθνή Ημέρα κατά της Επιθετικότητας εναντίον των Παιδιών, η Βιβλιοθήκη της Βουλής παρουσιάζει το βιωματικό εργαστήριο "Λέξεις που πληγώνουν, λέξεις που χαμογελούν", με θέμα τον λεκτικό εκφοβισμό στο σχολικό περιβάλλον, για παιδιά 10 ετών και άνω με τους συνοδούς τους. Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 10 Ιουνίου και ώρα 12:30, στη Βιβλιοθήκη της Βουλής των Ελλήνων (πρώην Καπνεργοστάσιο, Λένορμαν 218). Για την είσοδο στο κτήριο είναι απαραίτητη η επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας.
Στους συμμετέχοντες/τις συμμετέχουσες θα διανεμηθεί ο Οδηγός για εκπαιδευτικούς "Λέξεις που πληγώνουν, λέξεις που χαμογελούν" (εκδόσεις Βιβλιοθήκης της Βουλής), της Μαρίας Καμηλάκη, γλωσσολόγου και αναπλ. Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διοίκησης, Βιβλιοθήκης και Εκδόσεων της Βουλής.

Για περισσότερες πληροφορίες και τη φόρμα συμμετοχής βλ. : https://library.parliament.gr/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE%AE/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%ce%bb%ce%ad%ce%be%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%bb%ce%b7%ce%b3%cf%8e%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bb%ce%ad%ce%be%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%cf%87%ce%b1%ce%bc%ce%bf%ce%b3%ce%b5%ce%bb%ce%bf%cf%8d%ce%bd-%ce%b2%ce%b9%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%bf-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%bb%ce%b5%ce%ba%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%b5%ce%ba%cf%86%ce%bf%ce%b2%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%b2%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%bf%ce%bd

09 Ιούν 2023 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0