Ενότητες
- Νέα Ελληνική (955)
- Μεσαιωνική Ελληνική (504)
- Αρχαία Ελληνική (1041)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (169)
- Γλωσσολογία (854)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3599)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (848)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (153)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (452)
- Ανακοινώσεις (7796)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2115)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1133)
- Τύπος (754)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Νοέ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Διαδικτυακό Συνέδριο από το Παν/μιο Λευκωσίας: Advances in second/foreign language acquisition (ASeFoLA) (18-19/6/22)
11 Μάϊ. 2022 14:26 |
The Department of Languages and Literature of the University of Nicosia is pleased to announce the Advances in second/foreign language acquisition (ASeFoLA) conference, which will be held online on 18-19 June 2022.
ASeFoLA aims to bring together researchers from around the world who are working to better understand the second/foreign language acquisition process. Contributions may concentrate on mono-/bi-/multilingual, mono-/bi-/multidialectal, mono-/bi-/multivarietal, and heritage language speakers who learn or acquire a second/foreign language in mono-/bi-/multilingual contexts. Thus, any conclusions on the second/foreign language acquisition process should consider both the role of speakers’ linguistic repertoires and the linguistic context.
The conference program can be found here (timetable is in Easter European Time, Cyprus)
Click on the below links to register for the conference (participants must register to both links if they would like to attend both days)
DAY 1 - June 18: Click here to register
DAY 2 - June 19: Click here to register