Ενότητες
- Νέα Ελληνική (955)
- Μεσαιωνική Ελληνική (504)
- Αρχαία Ελληνική (1041)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (169)
- Γλωσσολογία (854)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3599)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (848)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (153)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (452)
- Ανακοινώσεις (7796)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2115)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1133)
- Τύπος (754)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Νοέ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Διαδικτυακή Ημερίδα: Ελληνική γλώσσα: παρόν, παρελθόν και διδακτικές προκλήσεις (9/2/22)
03 Φεβ. 2022 11:42 |
Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας (9 Φεβρουαρίου) το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στο Σικάγο, το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών (Center of Hellenic Studies) του Πανεπιστημιίου του Σικάγο και το Εργαστήριο Γλωσσολογίας ΣυνΜόρΦωΣη του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης συνδιοργανώνουν διαδικτυακή Ημερίδα με θέμα «Ελληνική γλώσσα: παρόν, παρελθόν και διδακτικές προκλήσεις». Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2022.
Σύνδεσμος:
https://us06web.zoom.us/j/88591586027?pwd=eXF2ditEZkZybUVuT0JLbEd5VGxOZz09
Meeting ID: 885 9158 6027
Passcode: 458421
Oι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν κάποιο από τα δύο βιωματικά εργαστήρια του προγράμματος μπορούν να αποστείλουν ηλεκτρονικό μήνυμα στο με θέμα «Βιωματικό Εργαστήριο», δηλώνοντας ονοματεπώνυμό και το σχολείο όπου διδάσκουν, καθώς και το βιωματικό εργαστήριο που επιθυμούν να παρακολουθήσουν. Λόγω περιορισμένων θέσεων (30 συμμετέχοντες ανά εργαστήριο) θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Για το πρόγραμμα, βλ. https://helit.duth.gr/wp-content/uploads/2022/02/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%9C%CE%9C%CE%91.pdf