Ενότητες
- Νέα Ελληνική (955)
- Μεσαιωνική Ελληνική (504)
- Αρχαία Ελληνική (1041)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (169)
- Γλωσσολογία (854)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3599)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (848)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (153)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (452)
- Ανακοινώσεις (7796)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2115)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1133)
- Τύπος (754)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Μάρ 2021 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | |||
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
30 Μάρ. 2021
1 εγγραφή |
-
Διαδικτυακό σεμινάριο από το Ίδρυμα Λασκαρίδη: Διδασκαλία και μάθηση την εποχή της πανδημίας. Υποστήριξη και τεχνικές βελτίωσης κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση (24/3-26/5/21)
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Διδασκαλία και μάθηση την εποχή της πανδημίας. Υποστήριξη και τεχνικές βελτίωσης κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση». Τον τελευταίο χρόνο, τα δεδομένα της καθημερινότητας όλων έχουν αλλάξει σε πολλούς τομείς. Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί καλούνται να ανταποκριθούν σε νέες συνθήκες διδασκαλίας και μάθησης. Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και στους γονείς, οι οποίοι ως συνοδοιπόροι στηρίζουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Επιστημονική Υπεύθυνη του σεμιναρίου είναι η Αντιπρόεδρος και Υπεύθυνη του Τομέα Ψυχικής Υγείας του Ιδρύματος Κατερίνα Λασκαρίδη, Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός BSc., MSc., Med.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι α) να ενημερωθούν γονείς και εκπαιδευτικοί για ζητήματα ψυχικής υγείας και υποστήριξης των μαθητών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, β) να δοθούν πρακτικές για την ενίσχυση του κινήτρου κατά τη διαδικασία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και την υποστήριξη των εκπαιδευτικών και γ) να συζητηθούν οι τρόποι με τους οποίους περιορίζεται η μοναξιά των παιδιών κατά την περίοδο του lockdown, ενώ παράλληλα ενισχύεται η συμμετοχή στη μαθησιακή διαδικασία.
Το σεμινάριο θα διενεργηθεί σε 10 δίωρες συναντήσεις, κάθε Τετάρτη, ώρες 18.00 – 20.00 και η παρακολούθηση είναι δωρεάν.
Διάρκεια σεμιναρίου: 24 Μαρτίου- 26 Μαΐου 2021