Ενότητες
- Νέα Ελληνική (955)
- Μεσαιωνική Ελληνική (504)
- Αρχαία Ελληνική (1041)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (169)
- Γλωσσολογία (854)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3600)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (848)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (153)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (452)
- Ανακοινώσεις (7797)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2115)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1133)
- Τύπος (754)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Σεπ 2020 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | |||
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
10 Σεπ. 2020
1 εγγραφή |
-
Ανακοινώσεις :: Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις
Νέα έκδοση: Μαρία Καμηλάκη, Λέξεις που χαμογελούν, λέξεις που πληγώνουν
Η Βιβλιοθήκη της Βουλής είχε ξεκινήσει το 2017 το βιωματικό εργαστήριο «Λέξεις που χαμογελούν, λέξεις που πληγώνουν» για εκπαιδευτικούς, γονείς και ψυχολόγους, με σκοπό την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση σε ζητήματα λεκτικής βίας.Το εκπαιδευτικό υλικό του εργαστηρίου, με αναλυτικές οδηγίες για την εφαρμογή του, κυκλοφορεί τώρα σε μια προσεγμένη εικονογραφημένη έκδοση. Περιλαμβάνει ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες οργανωμένες σε έξι θεματικούς άξονες (εξωτερική εμφάνιση, νοημοσύνη / σχολική επίδοση, κοινωνικό φύλο, κοινωνικο-οικονομική κατάσταση, εθνική / εθνοτική προέλευση, ασθένεια / αναπηρία), αποσκοπώντας να δώσει έναυσμα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να συζητήσουν για το ζήτημα της λεκτικής βίας, να εντοπίσουν τους ψυχοσυναισθηματικούς και κοινωνικούς παράγοντες που πυροδοτούν τέτοιες συμπεριφορές, να ασκηθούν σε στρατηγικές διαχείρισης κρουσμάτων λεκτικής βίας και να εξοικειωθούν με τις εναλλακτικές («Λέξεις που χαμογελούν») που προσφέρει η γλώσσα για τον προσδιορισμό της διαφορετικότητας με σεβασμό στην ιδιαιτερότητα του Αλλου.