Ενότητες
- Νέα Ελληνική (929)
- Μεσαιωνική Ελληνική (492)
- Αρχαία Ελληνική (1022)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (166)
- Γλωσσολογία (833)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3556)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (835)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (151)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (447)
- Ανακοινώσεις (7696)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2084)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1131)
- Τύπος (731)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Μάρ 2012 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
10 Μάρ. 2012
3 εγγραφές [1 - 3] |
-
Νεοελληνική Λογοτεχνία :: Ανακοινώσεις
Αφιέρωμα στους ποιητές Γ. Λειβαδά και Κ. Συφιλτζόγλου (10/03/2012)
Ο κύκλος "Ημέρες ποίησης-Ημέρες γνωριμίας με την πρόσφατη δημιουργία παλαιότερων και νεότερων ποιητών-παρουσιάσεις, αναγνώσεις, σχόλια" συνεχίζεται στο Πολύεδρο (Κανακάρη 147, Πάτρα) το Σάββατο 10 Μαρτίου 2012 (1 το μεσημέρι) με αφιέρωμα στους ποιητές Γιάννη Λειβαδά και Κυριάκο Συφιλτζόγλου.
-
Νεοελληνική Λογοτεχνία :: Ανακοινώσεις
Ημερίδα: "ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ" (10/03/2012)
Το Εργαστήριο Λόγου και Πολιτισμού του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Eκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (κατεύθυνση Λογοτεχνίας), οι Σχ. Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας & Προσχολικής Εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας, ο Πανελλήνιος Όμιλος Φίλων Αφήγησης (ΠΟΦΑ) και το EUMOF (European Mobility Folktales) σας προσκαλούν στην Ημερίδα με θέμα "ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ" που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 10 Μαρτίου 2012 (ώρα έναρξης 9.00 π.μ.), στο αμφιθέατρο "ΚΟΡΔΑΤΟΣ".
-
Σεμινάρια στο Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη (10-11/03/2012)
Το Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη σχεδιάζει την ανάπτυξη εκπαιδευτικών δράσεων για ενήλικες. Οι δράσεις αυτές θα έχουν τη μορφή βιωματικών σεμιναρίων ή εργαστηρίων.