Ενότητες
- Νέα Ελληνική (953)
- Μεσαιωνική Ελληνική (504)
- Αρχαία Ελληνική (1038)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (169)
- Γλωσσολογία (853)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3594)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (846)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (152)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (450)
- Ανακοινώσεις (7785)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2114)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1133)
- Τύπος (750)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Νοέ 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
2ο Παιδαγωγικό Συνέδριο Άρτας με τίτλο: ''Η Εκπαίδευση στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης'', (1-3/11/2024)
07 Ιούν. 2024 13:11 |
Η Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπαίδευσης Άρτας, σε συνεργασία με την ΔΔΕ Πέλλας, τις ΠΔΕ Ηπείρου, Κεντρικής Μακεδονίας και Ιονίων Νήσων, τμήματα και ερευνητές των Πανεπιστημίων Πειραιώς, Πελοποννήσου, Ιωαννίνων, Θράκης και Ιόνιο Πανεπιστήμιο και άλλους επιστημονικούς και πολιτιστικούς φορείς, διοργανώνει το 2ο Παιδαγωγικό Συνέδριο με τίτλο: "Η Εκπαίδευση στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης'', που θα λάβει χώρα δια ζώσης στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην Άρτα την Παρασκευή 01, το Σάββατο 02 και τη Κυριακή 03 Νοεμβρίου 2024 (με ταυτόχρονη δυνατότητα εξ αποστάσεως παρακολούθησης).
Το Συνέδριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Στελέχη της Εκπαίδευσης, μέλη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, Ερευνητές/τριες και φοιτητές. Μετά την ολοκλήρωση του Συνεδρίου θα δοθούν Βεβαιώσεις (συμμετοχής- παρακολούθησης) και θα αναρτηθούν ψηφιακά πρακτικά.
Για περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο και αίτηση συμμετοχής βλ : https://www.eap.gr/2024/06/07/2o-paidagogiko-sinedrio-artas/