Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
III. Οι εκπαιδευτικοί ως επιμορφωτές
- 4.0. Διαδικαστικά
- 4.1. Περιοχές - σχολεία ευθύνης
- 4.2. Τρόπος ανάθεσης
- 4.3. Χρόνια εργασίας στην επιμόρφωση
- 5.0. Επιμορφωτική διαδικασία
- 5.1. Φάσεις της επιμόρφωσης
- 5.2. Κεντρικά καθορισμένοι στόχοι
- 5.3. Περιγραφή επιμορφωτικών συναντήσεων
- 5.4. Στόχοι των επιμορφωτών και δυσκολίες
- 6.0. Οι απόψεις τους για τους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς
- 6.1. Ποσοτικά στοιχεία παρακολούθησης των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών
- 6.2. Απόψεις των φιλολόγων για τις ΤΠΕ και τα φιλολογικά μαθήματα πριν και μετά την επιμόρφωση.
- 6.3. Τι προτιμούν / τι δεν προτιμούν να παρακολουθήσουν στα μαθήματα
- 6.4. Προθυμία χρήσης των νέων τεχνολογιών
- 6.5. Το εκτιμώμενο όφελος από την επιμόρφωση
- 6.6. Προτάσεις για βελτίωση
- 7.0. Διδακτικές εφαρμογές
- 7.1. Προετοιμασία των διδασκαλιών
- 7.2. Δυσκολίες κατά την προετοιμασία
- 7.3. Περιγραφή του περιεχομένου των επιμορφωτικών συναντήσεων
- 7.4. Περιγραφή των διδασκαλιών
- 7.5. Συμπεριφορά μαθητών/μαθητριών κατά τις διδασκαλίες
- 8.0. Υποστήριξη διδασκαλιών
- 8.1. Σύστημα ανατροφοδότησης εκπαιδευτικών
- 8.2. Υποστήριξη από τη διεύθυνση και το προσωπικό των σχολείων
- 8.3. Συνεργασία με τους καθηγητές πληροφορικής σχολείου
- 8.4. Τεχνολογική υποστήριξη
- 9.0. Υποστήριξη επιμορφώτριας/επιμορφωτή
- 9.1. Αλληλοϋποστήριξη μεταξύ επιμορφωτριών/επιμορφωτών
Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18