Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

8.3. Συνεργασία με τους καθηγητές πληροφορικής σχολείου

Η στάση των καθηγητών της πληροφορικής δεν ήταν ενιαία και κυμαινόταν από εχθρική-επιφυλακτική μέχρι θετική-άκρως υποστηρικτική. Στις περισσότερες των περιπτώσεων θεωρούσαν πως το εργαστήριο τους ανήκε και φοβούνταν να το παραχωρήσουν από φόβο μήπως συμβεί κάτι και χαλάσει κάποιο από τα μηχανήματα. Φυσικά δεν έλειψαν και οι περιπτώσεις πληροφορικών που διέθεταν τον προσωπικό τους χρόνο και βοηθούσαν όσο μπορούσαν προκειμένου όλα να λειτουργήσουν σωστά.


Δεν ήθελε στην αρχή να μου το δώσει [το εργαστήριο], γιατί έλεγε πως αν συμβεί κάτι στο εργαστήριο ήταν χρεωμένο σ' αυτόν και θα κατηγορούσαν αυτόν για οποιαδήποτε ζημιά.

Τι, εσύ φιλόλογος θα χρησιμοποιήσεις το εργαστήριο; Τι ξέρεις εσύ;

Κάθισε, το μάθημα έγινε απόγευμα, και έμεινε και ο ίδιος μέχρι να τελειώσουμε. Έστησε το λογισμικό που χρειαζόταν η συνάδελφος στους υπολογιστής έσβησε αρχείο για να κάνει χώρο και να δουλεύουν πιο γρήγορα τα μηχανήματα, όταν διαπιστώθηκε κάποια βλάβη βάλαμε τους μαθητές σε δύο ομάδων σε έναν υπολογιστή και αυτός έφτιαξε το πρόβλημα. Αυτός έσβησε τα φώτα, όταν φύγαμε, τελευταίος έφυγε. Μπορεί να ανησυχούσε κιόλας μήπως το χαλάσουμε, αλλά πάντως βοήθησε πολύ.

Μάλιστα είχε ζητήσει η συνάδελφος και τη συνδρομή πληροφορικού. Όταν πήγα εγώ στο εργαστήρι ήταν η συνάδελφος μαζί με τον πληροφορικό κι εγώ τρίτος μαζί με τον πληροφορικό, βέβαια και αυτός σε μια απόλυτη κατάσταση υστερίας, ότι το εργαστήριο θα τιναχτεί σε λίγο στον αέρα με αυτούς που έφερες εδώ πέρα, "θα μου τινάξεις το εργαστήριο στον αέρα". Μετά από ένα τέταρτο έφυγε διαπιστώνοντας ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτε πλέον, ίσως και φοβούμενος να αντιμετωπίσει το ξήλωμα του εργαστηρίου, του λέω "συνάδελφε να πας στο καλό, νομίζω ότι θα υποστηρίξουμε καλά το χώρο σου".

Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18