ΚΕΙΜΕΝΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Κείμενο 1: Κατή Δ. 1989. Γλωσσική ανάπτυξη. Στο Παιδαγωγική ψυχολογική εγκυκλοπαίδεια.
- Κείμενο 2: Πήτα, Ρ. 1998, Ψυχολογία της Γλώσσας.
- Κείμενο 3: Κατή, Δ. 1991. Φωνολογική Ανάπτυξη. Στο Παιδαγωγική Ψυχολογική Εγκυκλοπαίδεια.
- Κείμενο 4: Κατή, Δ. 1990. Γραμματικής ανάπτυξη. Στο Παιδαγωγική ψυχολογική εγκυκλοπαίδεια.
- Κείμενο 5: Κατή, Δ. 1990. Γραμματικής ανάπτυξη. Στο Παιδαγωγική ψυχολογική εγκυκλοπαίδεια.
- Κείμενο 6: Κατή, Δ. 1992. Σημασιολογική ανάπτυξη. Στο Παιδαγωγική ψυχολογική εγκυκλοπαίδεια.
- Κείμενο 7: Κατή, Δ. 1992, Γλώσσα και επικοινωνία στο παιδί.
- Κείμενο 8: Stein, N. 1992. Η ανάπτυξη της ικανότητας των παιδιών να λένε ιστορίες. Στο Κείμενα εξελικτικής Ψυχολογίας.
- ΠΙΝΑΚΑΣ 1
- ΠΙΝΑΚΑΣ 2
- ΠΙΝΑΚΑΣ 3
- ΠΙΝΑΚΑΣ 4
- ΠΙΝΑΚΑΣ 5
- ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εγκυκλοπαιδικός Οδηγός
Απόκτηση της γλώσσας [Α3]
Δήμητρα Κατή (2001)
ΠΙΝΑΚΑΣ 3
ΠΙΝΑΚΑΣ 3 | |||
---|---|---|---|
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ | |||
Διαστάσεις που συμπεριλήφθηκαν | |||
Επίπεδο Σχολικής Τάξης | Ν35 | (Ν=54) | (Ν=54) |
1. Δε στηρίζεται σε στόχο | 0,49 | 0,28 | 0,19 |
2. Στηρίζεται σε στόχο χωρίς εμπόδια | 0,40 | 0,11 | 0,18 |
3. Στηρίζεται σε στόχο με εμπόδιο | 0,11 | 0,61 | 0,63 |
Για τις ιστορίες που στηρίζονται σε στόχο | (Ν=28)1 | (Ν=39) | (Ν=41) |
4. Με καταλήξεις | 0,39 | 0,54 | 0,68 |
5.Δύο ή περισσότερα επεισόδια | 0,20 | 0,62 | 0,71 |
6. Δύο ή περισσότερα επεισόδια που συνδέονται με σχέση αιτίου και αποτελέσματος | 0,22 | 0,77 | 0,74 |
Τελευταία Ενημέρωση: 23 Δεκ 2024, 13:20
Βρίσκεστε εδώ: Θεωρία & Ιστορία :: Εγκυκλοπαιδικός οδηγός