Νέα έκδοση: Περικλής Πολίτης, Η ρητορική της διαφήμισης
Μόλις κυκλοφόρησε ο τόμος Η ρητορική της διαφήμισης του Περικλή Πολίτη, καθηγητή του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ. Ο Περικλής Πολίτης, επί χρόνια επιστημονικός συνεργάτης του ΚΕΓ, με το νέο του βιβλίο φέρνει σε διεπαφή έναν ιδιαίτερα επιδραστικό στις μέρες μας Λόγο, τον Λόγο της διαφήμισης, με σύγχρονες προσεγγίσεις του πεδίου των κειμενικών τύπων και ειδών, επεκτείνοντας και εμβαθύνοντας όσα μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος/η να βρει και να διαβάσει στα κείμενα του συγγραφέα που φιλοξενούνται στους ιστότοπους του ΚΕΓ. Ο συγγραφέας υποστηρίζει και αναλύει την εσωτερική σύνδεση της εμπορικής διαφήμισης με τη ρητορική, ως τέχνη της πειθούς που «επιχειρεί να κάμψει τη βούληση των καταναλωτών και να διαχειριστεί για λογαριασμό τους τις καθημερινές και διαρκέστερες ανάγκες τους». Το βιβλίο ενδιαφέρει ιδιαίτερα όσους/ες διδάσκουν στη μέση εκπαίδευση αλλά και όλους όσους θέλουν να διερευνήσουν τις στρατηγικές που «πυροδοτούν την αγοραστική [τους] επιθυμία».