ΒΑΣΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Κείμενο 1: Μ. Αραποπούλου & Γ. Γιαννουλοπούλου. Oι βασικές κατευθύνσεις της Συστημικής Λειτουργικής Γλωσσολογίας
- Κείμενο 2: Μ. Αραποπούλου & Γ. Γιαννουλοπούλου. Η τεχνικότητα του επιστημονικού λόγου και οι λειτουργίες της.
- Κείμενο 3: Μ. Αραποπούλου & Γ. Γιαννουλοπούλου. Είδη ορισμών.
- Κείμενο 4: Δ. Λυπουρλής. Υπό έκδοση. Το αρχαίο ελληνικό ιατρικό λεξιλόγιο. Στο Ιστορία της ελληνικής γλώσσας: από τις αρχές έως την ύστερη αρχαιότητα, επιμ. Α.-Φ. Χριστίδης.
- Κείμενο 5: Martin, J.R. 1993. Literacy in science: Learning to handle a text as technology. ΣτοWriting Science. Literacy and Discursive Power, επιμ. M. A. K. Halliday & J.R. Martin, 166-202. Λονδίνο: The Falmer Press, σελ 166-168.
- Κείμενο 6: Tα κειμενικά είδη (Literacy and Education Research Network, 1990)
- Κείμενο 7: Μ. Αραποπούλου & Γ. Γιαννουλοπούλου. Η διδασκαλία των κειμενικών ειδών
- Κείμενο 8: Martin, J.R. 1993. Literacy in science: Learning to handle a text as technology. ΣτοWriting Science. Literacy and Discursive Power, επιμ. M. A. K. Halliday & J. R. Martin, 166-202.
- ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Σε αυτό το σημείο δεν μπορείτε να διαβάσετε σωστά το κείμενο διότι έχει χρησιμοποιηθεί πολυτονική γραμματοσειρά. Για να μπορέσετε να διαβάσετε τα σωστά το κείμενο , πρέπει να εγκαταστήσετε τη πολυτονική γραμματοσειρά στον υπολογιστή σας.
- ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΕΣ
Εγκυκλοπαιδικός Οδηγός
Η χρήση της γλώσσας στα μη γλωσσικά μαθήματα: ο λόγος των επιστημών [Ε7]
Μαρία Αραποπούλου & Γιαννούλα Γιαννουλοπούλου (2001)
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- HALLIDAY, M. A. K. 1978. Language as Social Semiotic: The Social Interpretation of Language and Meaning. Λονδίνο: Arnold.
- HALLIDAY, M.A.K. 1993. Some grammatical problems in Scientific English. Στο HALLIDAY & MARTIN 1993, 69-85.
- HALLIDAY, M. A. K. & J. R. MARTIN, επιμ. 1993. Writing Science: Literacy and Discursive Power. Λονδίνο: The Falmer Press.
- BUTLER, C. 1994. Systemic grammar in applied language studies. Στο Encyclopedia of Language and Linguistics, επιμ. R. E. Asher, 8oς τόμ., 4500-4504. Οξφόρδη, Νέα Υόρκη, Seoul & Tokyo: Pergamon Press.
- HARRIS, J. 1994. Writing in schools: Classification. ΣτοEncyclopedia of Language and Linguistics, επιμ. R. E. Asher, 8oς τόμ., 5049-5052. Οξφόρδη, Νέα Υόρκη, Seoul & Tokyo: Pergamon Press.
- HASAN R. & G. PERRETT. 1994. Learning to function with the other tongue: A systemic functional perspective on second language teaching. Στο Perspectives on Pedagogical Grammar, επιμ. T. Odlin, 179-226. Cambridge: Cambridge University Press.
- LITERACY AND EDUCATION RESEARCH NETWORK. 1990. A Genre-Based Approach to Teaching Writing, Years 3-6. Annandale, Australia: Department of School Education.
- THREADGOLD, T. 1994. Genre. ΣτοEncyclopedia of Language and Linguistics, επιμ. R. E. Asher 3ος τόμ., 1408-1411. Οξφόρδη, Νέα Υόρκη, Seoul & Tokyo: Pergamon Press.
Τελευταία Ενημέρωση: 16 Ιούν 2010, 13:16
Βρίσκεστε εδώ: Θεωρία & Ιστορία :: Εγκυκλοπαιδικός οδηγός