Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

5.3. Συστηματικότητα παρακολούθησης

Όλοι οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν πως δεν έχασαν σχεδόν ούτε μία ώρα από τα μαθήματα της επιμόρφωσης, παρόλο που θυσίαζαν προσωπικό ελεύθερο χρόνο, ενδεικτικό του ενθουσιασμού με τον οποίο υποδέχθηκαν τα προγράμματα αυτά. Ακόμη και στις περιπτώσεις που χρειάστηκε να απουσιάσουν, αυτό έγινε για πολύ σοβαρούς λόγους.


Δεν έχασα ούτε μία ώρα.

Κάθε Πέμπτη, δεν είχα χάσει κανένα μάθημα.

Άκουσα ότι μια συνάδελφος, που είχε αρκετές απουσίες, είχε κάποια προβλήματα υγείας και μία διέκοψε εντελώς από την αρχή.

Ενδιαφέρον έχουν και οι περιγραφές ως προς το πώς βρήκαν το χρόνο και οργάνωσαν τις επιμορφωτικές συναντήσεις:


Ήταν κάτι καινούριο και πάντα μ' αρέσουν τα καινούρια, καιεπειδή εκείνη τη χρονιά ήμουν και υποδιευθύντρια και προγραμματίστρια, για να διευκολύνω την κατάσταση, επειδή οι συνάδελφοι δεν μπορούσαν να έρχονται άλλες ώρες, έφτιαξα το πρόγραμμα έτσι. Μάλλον πρότεινα στον διευθυντή και το δέχτηκε, να φτιάξω το πρόγραμμα με τρόπο που όλοι οι φιλόλογοι μια συγκεκριμένη μέρα να έχουμε κενό. Βέβαια, ήταν δύσκολο, επειδή ήμασταν πολλά άτομα, αλλά αφού ήταν κατορθωτό να γίνει, προχωρήσαμε.

Τελευταία Ενημέρωση: 23 Δεκ 2024, 13:20