Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
12.2. Ξεκάθαροι κεντρικοί στόχοι και οργανωτικό σχήμα
Επισημαίνεται η ανάγκη να υπάρχουν ξεκάθαροι στόχοι σε όλα τα επίπεδα από την επιμόρφωση μέχρι τη διοικητική υποστήριξη. Στο πλαίσιο αυτό τονίζεται η ανάγκη της ύπαρξης ενός οργανωτικού σχήματος που θα υποστηρίζει την επιμορφωτική διαδικασία και τους επιμορφωτές με συστηματικό τρόπο.
Ως προς την οργάνωση των σπουδών νομίζω ότι πρέπει να υπάρχουν ξεκάθαροι και σαφείς στόχοι, τι θέλουμε να κάνουμε και πώς θέλουμε, πώς μπορούμε να το κάνουμε. Έχω την εντύπωση ότι αυτό και μόνο αρκεί για να χαραχτεί μία πορεία, η οποία να φέρει κάποιο αποτέλεσμα, γιατί νομίζω ότι αυτό που κάναμε δεν ήτανε, δηλαδή, ήτανε πολύ πρόχειρο.
Η παιδαγωγική στήριξη των επιμορφωτών και η ανατροφοδότησή τους. Απαραίτητο. Εγώ είχα ανάγκη να μάθω κάτι, να κάνω ορισμένα πράγματα, σε ποιον θα απευθυνθώ;
Κάποιες συγκεντρώσεις, συζητήσεις, μαθήματα από κάποιους καθηγητές επιπλέον, ερωτηματολόγια για το τι χρειαζόμαστε, τι θα 'πρεπε να μάθουμε παραπάνω. Κάποιος κεντρικός φορέας ο οποίος τουλάχιστον να, υποτίθεται, είναι κάτι που εξελίσσεται, να είναι κάποιος υπεύθυνος να μας εφοδιάζει με κάποια νέα, με κάποιο, με κάποιο υλικό.
Ναι. Θα μπορούσε να υπάρχει δηλαδή ένα σύστημα επικοινωνίας μεταξύ μας και με κάποιον επιστημονικό τομέα, ας πούμε, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, πανεπιστήμιο. Οι ίδιοι, όλοι μαζί, όλοι αυτοί να συζητάνε ας πούμε και να αξιολογούνε όλες τις προσπάθειες.
…και μετά αισθανθήκαμε, αυτής της χρονιάς οι επιμορφωτές δηλαδή της τελευταίας του 2001-2002, ότι σαν ν' αφεθήκαμε λίγο στην τύχη μας, δηλαδή μας ορίστηκε ένα μέρος επιμόρφωσης και δεν υπήρχε καμία οργανωτική προσπάθεια, κεντρική!