Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
10.1. Για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Οι επιμορφωτές καταθέτουν πως, εξ όσων οι ίδιοι γνωρίζουν, οι εκπαιδευτικοί που επιμορφώθηκαν από αυτούς εξακολούθησαν να χειρίζονται τους υπολογιστές. Αυτό δεν γίνεται όμως για παιδαγωγικούς σκοπούς και εντός της τάξης, αλλά απλά και μόνο ως ένα εργαλείο οργάνωσης του υλικού και του αρχείου που μέχρι τώρα κρατούσαν χειρόγραφα. Οι περισσότεροι, μάλιστα, πήραν μέρος στην επιμόρφωση που έλαβε χώρα στο πλαίσιο της Κοινωνίας της Πληροφορίας, καταφέρνοντας να πιστοποιήσουν στο τέλος και τις γνώσεις τους σ' αυτούς.
Μέχρι τώρα, από ό,τι μου έχουν καταθέσει, από τους συναδέλφους που μου έχουν μιλήσει κανένας δεν έχει επανέλθει στο εργαστήριο. Εξακολουθούν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία αρκετοί από αυτούς καθαρά μόνο για να υποστηρίξουν τη δουλειά τους, δηλαδή καθαρά μόνο ως εργαλείο υποστήριξης τίποτε περισσότερο, τίποτα λιγότερο, όχι για διδασκαλία, απλώς για να βρουν κάποιο υλικό, για να ταξινομήσουν το υλικό τους. Πιστεύω δηλαδή μια τέτοια προσέγγιση της τεχνολογίας, αλλά όχι για να φτιάξουν μια διδασκαλία και να την παρουσιάσουν.