Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
3.0. Επιμόρφωση που έλαβαν
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που θα αναλάμβαναν κατόπιν οι ίδιοι το ρόλο των επιμορφωτών στους συναδέλφους τους στα σχολεία ήταν ετήσιας διάρκειας και περιλάμβανε τόσο θεωρητική εκπαίδευση, σε ζητήματα διδακτικής με τη χρήση νέων τεχνολογιών στα γνωστικά τους αντικείμενα, όσο και πρακτικής εξάσκησης σε σχολεία.
Τα τμήματα της επιμόρφωσης που δημιουργήθηκαν απευθύνονταν τόσο σε φιλολόγους όσο και σε εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων, ανάλογα με το πανεπιστήμιο.
Η επιμόρφωση που πήρα μέρος εγώ έγινε 2000-2001. Υπήρχαν τρεις φάσεις, αυτή που πήρα εγώ μέρος ήταν η δεύτερη στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Αυτή διήρκεσε 12 μήνες αλλά ήτανε να πούμε σπαστή. Δηλαδή η πρώτη αφορούσε σε παρακολούθηση μαθημάτων στο πανεπιστήμιο, ενδιάμεσα υπήρχανε δύο βδομάδες που κάναμε πρακτική εξάσκηση στα σχολεία κάνοντας επιμόρφωση, οι επόμενοι πέντε μήνες ήταν επιμόρφωση σε σχολεία, ήμασταν δηλαδή εμείς επιμορφωτές και τον τελευταίο μήνα επανήλθαμε στο πανεπιστήμιο σαν ένα τελικό feedbackας πούμε. Αυτό ήτανε 12 μήνες.
Το 2000 μπήκα στην επιμόρφωση. Δεν θυμάμαι πολύ καλά αλλά νομίζω ότι περίπου ένα χρόνο κράτησε η όλη επιμόρφωση, η δική μας των επιμορφωτών και μέσα σ' αυτόν τον ένα χρόνο κάναμε και πρακτική εξάσκηση σε σχολεία παράλληλα με όσα θεωρητικά ακούγαμε στο πανεπιστήμιο. Ήτανε πολύ ενδιαφέροντα και συμμετείχαμε όλοι με ενθουσιασμό, γι' αυτό πρέπει να γίνονται συνέχεια τέτοιου είδους επιμορφώσεις.
Ήταν τριακόσιες ώρες, τριακόσιες ώρες και πρακτική εξάσκηση η οποία δεν μετρούσε ώρες.
Ήταν είκοσι άτομα, δέκα φιλόλογοι και δέκα φυσικοί. Αυτές οι ειδικότητες είχαν προταθεί εκεί.