Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

3.3. Ομοιογένεια / ανομοιογένεια συμμετεχόντων

Τα περισσότερα τμήματα που δημιουργήθηκαν στις πανεπιστημιακές σχολές επιμόρφωσης χαρακτηρίζονταν από ομοιογένεια. Οι εκπαιδευτικοί που θα επιμορφώνονταν διέθεταν παρόμοια τυπικά προσόντα και τις βασικές τουλάχιστον δεξιότητες που αφορούν τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή.


Οι φιλόλογοι νομίζω πάνω-κάτω είμαστε στο ίδιο επίπεδο, εντάξει με πολύ μικρές, με μικρές ας πούμε αποκλίσεις προς τα πάνω ή προς τα κάτω.

Όχι, ήμασταν στο ίδιο επίπεδο, γιατί θυμάμαι, ήταν και, διατυπώνονταν και στις προδιαγραφές για να πάρεις μέρος και να κάνεις αίτηση. Θα έπρεπε να έχεις συγκεκριμένα τυπικά προσόντα, για να κάνεις αίτηση. Στο τμήμα μου οι περισσότεροι είχαμε μεταπτυχιακά και διδακτορικά και κάποιες βασικές γνώσεις πάνω στις νέες τεχνολογίες.

Δεν θυμάμαι πολύ καλά, αλλά νομίζω ότι ήμασταν στο ίδιο επίπεδο εκτός από κάποιους που γνώριζαν ελάχιστα για υπολογιστές.

Το ίδιο ήμασταν όλοι, άντε κάποιοι να γνώριζαν κάτι παραπάνω για τη χρήση του μέσου, αλλά όχι μεγάλες διαφορές.

Είχαν τις βασικές δεξιότητες, κάποιοι βέβαια είχαν και πολύ περισσότερες, αλλά νομίζω ότι ο μέσος όρος ναι είχαμε τις βασικές δεξιότητες. Ήμασταν λίγο φοβισμένοι, αλλά τα καταφέρναμε σιγά-σιγά, δηλαδή εξοικειωθήκαμε έτσι, πολύ, πολύ καλά.

Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18