Τύπος διδασκαλίας
Α1 (για παιδιά 8 – 12), Α1 (για εφήβους και ενηλίκους), Α2 - Βασική γνώση
Διδασκαλία προφοράς: 10η Διδακτική Πρόταση
Συγγραφέας: Κατερίνα Νικoλαΐδου
Η διδακτική πρόταση που ακολουθεί αφορά στη διδασκαλία του άηχου ουρανικού τριβόμενου []. Ο ήχος αυτός δυσκολεύει πολλούς αλλόγλωσσους μαθητές, π.χ. με μητρική γλώσσα την αλβανική, αγγλική, γαλλική, κινεζική, ιταλική, τουρκική, κ.ά. …
Β1 - Μέτρια γνώση, Β2 - Καλή γνώση, Γ1 - Πολύ καλή γνώση, Γ2 - Άριστη γνώση
Διδασκαλία προφοράς: 11η Διδακτική Πρόταση
Συγγραφέας: Κατερίνα Νικoλαΐδου
Η διδακτική πρόταση που ακολουθεί αφορά και πάλι στη διδασκαλία του άηχου ουρανικού τριβόμενου [] για μεγαλύτερα επίπεδα γλωσσομάθειας. Χρησιμοποιεί λεξιλόγιο σχετικό με καιρικές συνθήκες, το οποίο ενδείκνυται για τη διδασκαλία του …
Α2 - Βασική γνώση, Β1 - Μέτρια γνώση, Β2 - Καλή γνώση, Γ1 - Πολύ καλή γνώση, Γ2 - Άριστη γνώση
Διδασκαλία προφοράς: 12η Διδακτική Πρόταση
Συγγραφέας: Κατερίνα Νικoλαΐδου
Η διδακτική πρόταση που ακολουθεί αφορά στη διδασκαλία του ηχηρού ουρανικού τριβόμενου []. Όπως και στην περίπτωση του άηχου ουρανικού τριβόμενου [], έτσι και ο ηχηρός ουρανικός ήχος είναι δύσκολος στην παραγωγή για πολλούς αλλόγλωσσους …
Β2 - Καλή γνώση, Γ1 - Πολύ καλή γνώση, Γ2 - Άριστη γνώση
Διδασκαλία προφοράς: 13η Διδακτική Πρόταση
Συγγραφέας: Κατερίνα Νικoλαΐδου
Η διδακτική πρόταση που ακολουθεί αφορά στη διδασκαλία των υπερωικών και ουρανικών τριβόμενων [χ, γ, , ] συνολικά. Ανάλογα με τις δυσκολίες των μαθητών, ο δάσκαλος έχει τη δυνατότητα να διδάξει του ήχους ξεχωριστά (βλ. Διδακτικές …
Α1 (για παιδιά 8 – 12), Α1 (για εφήβους και ενηλίκους), Α2 - Βασική γνώση
Διδασκαλία προφοράς: 14η Διδακτική Πρόταση
Συγγραφέας: Κατερίνα Νικoλαΐδου
Η διδακτική πρόταση που ακολουθεί αφορά στη διδασκαλία του τόνου και συγκεκριμένα στην παρουσίαση του νόμου της τρισυλλαβίας και την κατηγοριοποίηση των λέξεων της ελληνικής σε οξύτονες, παροξύτονες και προπαροξύτονες.
Α2 - Βασική γνώση, Β1 - Μέτρια γνώση, Β2 - Καλή γνώση
Διδασκαλία προφοράς: 15η Διδακτική Πρόταση
Συγγραφέας: Κατερίνα Νικoλαΐδου
Η διδακτική πρόταση που ακολουθεί αφορά στη διδασκαλία της μετακίνησης του τόνου σε ουσιαστικά και ρήματα, για τη διατήρηση του νόμου της τρισυλλαβίας. Ο σωστός τονισμός στις περιπτώσεις αυτές δυσκολεύει πολλούς αλλόγλωσσους μαθητές.
Β1 - Μέτρια γνώση, Β2 - Καλή γνώση, Γ1 - Πολύ καλή γνώση, Γ2 - Άριστη γνώση
Διδασκαλία προφοράς: 16η Διδακτική Πρόταση
Συγγραφέας: Κατερίνα Νικoλαΐδου
Η διδακτική πρόταση που ακολουθεί αφορά στη διδασκαλία του εγκλιτικού τόνου. Το φαινόμενο αυτό δυσκολεύει πολλούς αλλόγλωσσους μαθητές, σε διαφορετικά επίπεδα γλωσσομάθειας. Η συγκεκριμένη διδακτική πρόταση μπορεί να προσαρμοστεί για όλα τα …
Α2 - Βασική γνώση, Β1 - Μέτρια γνώση
Διδασκαλία προφοράς: 17η Διδακτική Πρόταση
Συγγραφέας: Κατερίνα Νικoλαΐδου
Η διδακτική πρόταση που ακολουθεί αφορά στη διδασκαλία του τόνου σε λέξεις όπως «πότε» - «ποτέ», δηλαδή σε ζεύγη λέξεων που περιέχουν τα ίδια τεμάχια (τους ίδιους ήχους) και ο τόνος διαφοροποιεί τη σημασία τους.
Β1 - Μέτρια γνώση, Β2 - Καλή γνώση, Γ1 - Πολύ καλή γνώση, Γ2 - Άριστη γνώση
Διδασκαλία προφοράς: 18η Διδακτική Πρόταση
Συγγραφέας: Κατερίνα Νικoλαΐδου
Η διδακτική πρόταση που ακολουθεί αφορά στη διδασκαλία της εστίασης, η οποία αποτελεί έναν κεντρικό διδακτικό στόχο στο πλαίσιο της διδασκαλίας των υπερτεμαχιακών στοιχείων της γλώσσας και συγκεκριμένα του επιτονισμού. Είναι σημαντικό να …
Β1 - Μέτρια γνώση, Β2 - Καλή γνώση, Γ1 - Πολύ καλή γνώση, Γ2 - Άριστη γνώση
Διδασκαλία προφοράς: 19η Διδακτική Πρόταση
Συγγραφέας: Κατερίνα Νικoλαΐδου
Η διδακτική πρόταση που ακολουθεί αφορά στη διδασκαλία του επιτονισμού στις καταφατικές και ερωτηματικές προτάσεις. Για τις τελευταίες, η πρόταση παρουσιάζει τη διδασκαλία του επιτονισμού στις ερωτήσεις ολικής και μερικής αγνοίας. …
- < Προηγούμενο 1 2 [3] 4 Επόμενο >