Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Ι. Η ταυτότητα των φιλολόγων εκπαιδευτικών
1.0 Σπουδές
1.1. Πριν από την επιμόρφωση
1.2. Μετά την επιμόρφωση
2.0. Αντιλήψεις των φιλολόγων εκπαιδευτικών για το σχολείο και τη γλωσσική διδασκαλία
2.1. Οι αντιλήψεις για το σχολείο σήμερα
2.1. Διδασκαλία γραπτού λόγου
2.2. Σχέση νέας ελληνικής με αρχαία ελληνική γλώσσα
2.3. Διδασκαλία της γλώσσας μέσα από άλλα μαθήματα
3.0. Προετοιμασία του γλωσσικού μαθήματος
3.1. Χρήση βοηθημάτων
3.2. Χρήση υλικού αντλημένου από άλλες πηγές
4.0. Τρόπος εργασίας στην τάξη
4.1. Περιγραφή συνήθους τρόπου διδασκαλίας
4.2. Ιδιαίτερο βάρος κατά τη διδασκαλία
4.3. Τρόπος αξιοποίησης των σχολικών εγχειριδίων
5.0. Αξιολόγηση μαθήματος και μαθητών/μαθητριών
5.1. Με βάση τον γραπτό λόγο
5.2. Με βάση τον προφορικό λόγο
II. Οι εκπαιδευτικοί φιλόλογοι και οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές
6.0. Ηλεκτρονικός γραμματισμός
6.1. Τρόποι εκμάθησης
6.2. Γνώση προγραμμάτων υπολογιστή
III. Επιμόρφωση στις ΤΠΕ
7.0 Επιμόρφωση
7.1 Αποτίμηση επιπέδου σπουδών (οργανωτικό - θεωρητικό - πρακτικό)
7.2 Περιγραφή επιμορφωτικών συναντήσεων
7.3 Συστηματικότητα παρακολούθησης
7.4 Προτάσεις βελτίωσης
8.0. Διδασκαλίες
8.1. Προετοιμασία της διδασκαλίας
8.2. Περιγραφή της διδασκαλίας
8.3. Συμπεριφορά μαθητών κατά τις διδασκαλίες
9.0. Υποστήριξη
9.1. Τεχνικό σύστημα υποστήριξης των διδασκαλιών
9.2. Υποστήριξη από τη διεύθυνση και το προσωπικό του σχολείου
9.3. Υποστήριξη από τον επιμορφωτή /την επιμορφώτρια
10.0 Προβλήματα κατά τις διδασκαλίες
10.1 Υλικοτεχνικά προβλήματα
IV. Η χρήση του Η/Υ σήμερα από τους εκπαιδευτικούς
11.0. Για εκπαιδευτικούς σκοπούς
11.1. Για προετοιμασία μαθημάτων
11.2. Για δημιουργία προσωπικού αρχείου
12.0. Για μη εκπαιδευτικούς σκοπούς
12.1. Για προσωπική χρήση και διασκέδαση