Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Breakwell, G. (1995). Η συνέντευξη, μτφρ.-επιμ. Α. Κάντας, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
- Denzin, N. & Lincoln, Y. (επιμ.) (2000). Handbook of Qualitative Research, Thousand Oaks: Sage Publications, Inc.
- Cohen, L. & Manion, L. (1994). Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας. Αθήνα: Μεταίχμιο.
- Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας (2005α). Βιωσιμότητα προγραμμάτων εισαγωγής και αξιοποίησης των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Η περίπτωση της Οδύσσειας. Επιμέλεια και συγγραφή της τελικής έκθεσης Β. Σβολόπουλος. Αθήνα: ΚΕΕ.
- Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας (2005β). Αξιοποίηση των επιπτώσεων της χρήσης των Νέων Τεχνολογιών στα σχολεία της Οδύσσειας. Επιμέλεια και συγγραφή της τελικής έκθεσης Β. Σβολόπουλος. Αθήνα: ΚΕΕ.
- Κουτσογιάννης, Δ. (επιμ.) (2001). Πληροφορική - επικοινωνιακή τεχνολογία και γλωσσική αγωγή: η διεθνής εμπειρία. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.
- Κουτσογιάννης, Δ. (1998). Περιθώρια δημιουργικής αξιοποίησης των ηλεκτρονικών υπολογιστών στη διδασκαλία του γραπτού λόγου: έρευνα σε μαθητές Α΄ Γυμνασίου. Αδημοσίευτη διδακτορική διατριβή, Τομέας Γλωσσολογίας, Τμήμα Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή του Α.Π.Θ.
- Koutsogiannis, D. (2001). Computers and Literacy Teaching in its Cultural Context. ΣτοLearning for the future. Proceedings of the Learning Conference, in Cope, B. & M. Kalantzis (eds), 3-19. Common Ground.
- Lankshear, C., Snyder, I & B. Green. 2000. Teachers and Technoliteracy. Managing Literacy, Technology and Learning in Schools. Sydney: Allen & Unwin.
- Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2007). Έρευνα για το μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο. Αθήνα: Τμήμα Ερευνών, Τεκμηρίωσης και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας. Στο http://www.pi-schools.gr/ (πρόσβαση στις 7/2/2007).
- Lamnek, S. (1995). Qualitative Sozialforschung, τ. 1+2, Weinheim: Beltz.
- Μπονίδης, Κ. (2004), Το περιεχόμενο του σχολικού βιβλίου ως αντικείμενο έρευνας: διαχρονική εξέταση της σχετικής έρευνας και μεθοδολογικές προσεγγίσεις,Αθήνα: Μεταίχμιο.
- Snyder, I.(2001), Γραμματισμός, τεχνολογία και σχολική τάξη: μια πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Στο Κουτσογιάννης, Δ. (επιμ.), Πληροφορική-επικοινωνιακή τεχνολογία και γλωσσική αγωγή: η διεθνής εμπειρία, Θεσσαλονίκη: Κέντρο Eλληνικής Γλώσσας.
Τελευταία Ενημέρωση: 23 Δεκ 2024, 13:20