Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  1. Breakwell, G. (1995). Η συνέντευξη, μτφρ.-επιμ. Α. Κάντας, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  2. Denzin, N. & Lincoln, Y. (επιμ.) (2000). Handbook of Qualitative Research, Thousand Oaks: Sage Publications, Inc.
  3. Cohen, L. & Manion, L. (1994). Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας. Αθήνα: Μεταίχμιο.
  4. Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας (2005α). Βιωσιμότητα προγραμμάτων εισαγωγής και αξιοποίησης των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Η περίπτωση της Οδύσσειας. Επιμέλεια και συγγραφή της τελικής έκθεσης Β. Σβολόπουλος. Αθήνα: ΚΕΕ.
  5. Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας (2005β). Αξιοποίηση των επιπτώσεων της χρήσης των Νέων Τεχνολογιών στα σχολεία της Οδύσσειας. Επιμέλεια και συγγραφή της τελικής έκθεσης Β. Σβολόπουλος. Αθήνα: ΚΕΕ.
  6. Κουτσογιάννης, Δ. (επιμ.) (2001). Πληροφορική - επικοινωνιακή τεχνολογία και γλωσσική αγωγή: η διεθνής εμπειρία. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.
  7. Κουτσογιάννης, Δ. (1998). Περιθώρια δημιουργικής αξιοποίησης των ηλεκτρονικών υπολογιστών στη διδασκαλία του γραπτού λόγου: έρευνα σε μαθητές Α΄ Γυμνασίου. Αδημοσίευτη διδακτορική διατριβή, Τομέας Γλωσσολογίας, Τμήμα Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή του Α.Π.Θ.
  8. Koutsogiannis, D. (2001). Computers and Literacy Teaching in its Cultural Context. ΣτοLearning for the future. Proceedings of the Learning Conference, in Cope, B. & M. Kalantzis (eds), 3-19. Common Ground.
  9. Lankshear, C., Snyder, I & B. Green. 2000. Teachers and Technoliteracy. Managing Literacy, Technology and Learning in Schools. Sydney: Allen & Unwin.
  10. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2007). Έρευνα για το μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο. Αθήνα: Τμήμα Ερευνών, Τεκμηρίωσης και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας. Στο http://www.pi-schools.gr/ (πρόσβαση στις 7/2/2007).
  11. Lamnek, S. (1995). Qualitative Sozialforschung, τ. 1+2, Weinheim: Beltz.
  12. Μπονίδης, Κ. (2004), Το περιεχόμενο του σχολικού βιβλίου ως αντικείμενο έρευνας: διαχρονική εξέταση της σχετικής έρευνας και μεθοδολογικές προσεγγίσεις,Αθήνα: Μεταίχμιο.
  13. Snyder, I.(2001), Γραμματισμός, τεχνολογία και σχολική τάξη: μια πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Στο Κουτσογιάννης, Δ. (επιμ.), Πληροφορική-επικοινωνιακή τεχνολογία και γλωσσική αγωγή: η διεθνής εμπειρία, Θεσσαλονίκη: Κέντρο Eλληνικής Γλώσσας.
Τελευταία Ενημέρωση: 23 Δεκ 2024, 13:20