Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

Βιβλιογραφία

  1. Breakwell, G. (1995). Η συνέντευξη, μτφρ.-επιμ. Α. Κάντας, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  2. Cohen, L. & Manion, L. (1994). Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας. Αθήνα: Μεταίχμιο.
  3. Denzin, N. & Lincoln, Y. (επιμ.) (2000).Handbook of Qualitative Research, Thousand Oaks: Sage Publications, Inc.
  4. Koutsogiannis, D. (2001). Computers and Literacy Teaching in its Cultural Context. ΣτοLearning for the future. Proceedings of the Learning Conference, in Cope, B. & M. Kalantzis (eds), 3-19. Common Ground.
  5. Lamnek, S. (1995). Qualitative Sozialforschung, τ. 1+2, Weinheim: Beltz.
  6. Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας (2005α). Βιωσιμότητα προγραμμάτων εισαγωγής και αξιοποίησης των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Η περίπτωση της Οδύσσειας. Επιμέλεια και συγγραφή της τελικής έκθεσης Β. Σβολόπουλος. Αθήνα: ΚΕΕ.
  7. Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας (2005β). Αξιοποίηση των επιπτώσεων της χρήσης των Νέων Τεχνολογιών στα σχολεία της Οδύσσειας. Επιμέλεια και συγγραφή της τελικής έκθεσης Β. Σβολόπουλος. Αθήνα: ΚΕΕ.
  8. Κουτσογιάννης, Δ. (1998). Περιθώρια δημιουργικής αξιοποίησης των ηλεκτρονικών υπολογιστών στη διδασκαλία του γραπτού λόγου: έρευνα σε μαθητές Α΄ Γυμνασίου. Αδημοσίευτη διδακτορική διατριβή, Τομέας Γλωσσολογίας, Τμήμα Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή του Α.Π.Θ.
  9. Μπονίδης, Κ. (2004), Το περιεχόμενο του σχολικού βιβλίου ως αντικείμενο έρευνας: διαχρονική εξέταση της σχετικής έρευνας και μεθοδολογικές προσεγγίσεις,Αθήνα: Μεταίχμιο.
Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18