Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
5.4.4. Η προοπτική παρά τις δυσκολίες
Ενδιαφέρον έχει η άποψη των επιμορφωτών ως προς το εάν πράγματι μπορούν να ξεπεραστούν οι δυσκολίες αυτές και αν υπάρχει προοπτική. Από την ανάλυση φαίνεται ότι πράγματι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει. Είναι όμως εξαιρετικά χρονοβόρο και απαιτεί "και αλλαγή του σχολείου", γενικότερη, όπως εύστοχα επισημαίνεται σε μία συνέντευξη.
Θα έλεγα πως περίμενα να δουν πώς μπορεί να γίνει αυτό. Δηλαδή τους εξέπληξε ότι μπορούσε ένα αντικείμενο, το οποίο ήταν εντελώς άσχετο με τα φιλολογικά μαθήματα να έχει κάποια υπόσταση στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων. Δηλαδή κάπου το είδανε σαν πρόκληση.
Εγώ έλεγα στην αρχή ότι έρχονταν για να μάθουν υπολογιστή, να τον χρησιμοποιούν οι ίδιοι, δηλαδή αυτή είναι η μεγαλύτερη, ο μεγαλύτερος αριθμός των εκπαιδευτικών, να μπορούν να το χρησιμοποιούν. Σαν ανάγκη σήμερα το βλέπουνε, δηλαδή βλέπουν ότι είναι απαραίτητο να ξέρει κανένας σήμερα υπολογιστή. Και βέβαια στην πορεία καταλάβανε ότι μπορεί να γίνει με διδασκαλίες, με υπολογιστές, αλλά το έβλεπαν λίγο πιο μακρινό, για να το εφαρμόσουν οι ίδιοι. Δηλαδή ήθελε πολλή δουλειά για να φτάσει και μάλλον αλλαγή, γενικότερη αλλαγή του σχολείου εγώ πιστεύω για να…