Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

2.0. Αξιοποίηση

Στο σύνολό τους οι φιλόλογοι-επιμορφωτές συμμετείχαν στα προγράμματα της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών καθ' όλη τη διάρκεια της λειτουργίας τους. Εντύπωση, ωστόσο, προκαλεί το γεγονός ότι η ενδοσχολική επιμορφωτική διαδικασία σταμάτησε μετά το σχολικό έτος 2002-2003 και οι εκπαιδευτικοί αυτοί έμειναν αναξιοποίητοι. Το σημείο αυτό τονίζεται ιδιαίτερα, και κυρίως η όλη προχειρότητα που υπήρξε ως προς τη συνέχεια ή όχι της επιμορφωτικής διαδικασίας. Ενδεικτικά είναι τα παρακάτω αποσπάσματα.


Ερ. Σας ενημέρωναν επίσημα ότι σταματάει η επιμόρφωση;

Όχι, δεν ενημέρωσαν. Το έμαθα από κάποιον γνωστό που ήτανε στο Υπουργείο και με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι για φέτος δεν θα υπάρχει επιμόρφωση, μην περιμένεις, επομένως ετοιμάσου να πας στο σχολείο σου, να πάρεις τις ώρες, για να μην της πάρουν οι άλλοι κτλ.

Οι επιμορφώσεις σταμάτησαν το 2003 στο τέλος της σχολικής χρονιάς 2002-2003, ενώ είχαμε την ενημέρωση ότι θα συνεχιστούν και μάλιστα ότι ήταν πολύ θετικά τα, ήταν πολύ θετική η αποτίμηση της χρονιάς 2002-2003. Το καλοκαίρι, τον Σεπτέμβριο του 2003 ουσιαστικά, μάθαμε ότι δεν θα, ότι δεν θα συνεχιστεί η επιμόρφωση και το μάθαμε χωρίς να έχουμε κανενός είδους επίσημη ενημέρωση.

Εν τω μεταξύ, κι αυτό έγινε με έναν άθλιο τρόπο. Πέρσι στη Σύρο πήγα το Μάιο [για την παρακολούθηση συνεδρίου] και κανείς δε μας είπε αν θα αποσπαστούμε ή όχι, μέσα στο καλοκαίρι. Τον Ιούλιο ήρθε ένα mailπου είπε κάντε ηλεκτρονικά αίτηση για να αποσπαστείτε. Την κάναμε λοιπόν την αίτηση. Το Σεπτέμβρη πήγαμε στα σχολεία μας και δε ξέραμε αν θα λειτουργήσει η επιμόρφωση ή όχι. Όπου κάποια στιγμή τέλος Σεπτεμβρίου είπαν ότι ο καθένας στο σχολείο του.

Τελευταία Ενημέρωση: 23 Δεκ 2024, 13:20