Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ μετά την επιμόρφωση

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν και οι διαπιστώσεις ως προς το αν και πώς αξιοποιήθηκαν οι γνώσεις και δεξιότητες που αποκτήθηκαν στα πρώτα χρόνια μετά την επιμόρφωση. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έρευνα δημιουργούν μεγάλη ανησυχία. Ελάχιστοι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν πια τις ΤΠΕ στη διδασκαλία τους, αλλά και οι τρεις-τέσσερις που επιχειρούν κάτι τέτοιο, αυτό γίνεται σποραδικά -πολύ λίγες φορές το χρόνο.

Αυτό βέβαια δεν οφείλεται στη λογική της ίδιας της επιμόρφωσης, αλλά στο συστημικό χαρακτήρα βάσει του οποίου πρέπει να προσεγγίζεται η εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί απαριθμούν τους λόγους για τους οποίους δεν είναι κάτι τέτοιο εφικτό: η έμφαση στην ύλη και τις εξετάσεις που δίνει το σχολείο, η κατανομή του σχολικού χρόνου, η ισχύουσα διοικητική λογική και η υπάρχουσα υποδομή λειτουργούν αποτρεπτικά.

Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18