Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
9.1.1. Η χρήση υπολογιστών για μη-εκπαιδευτικούς σκοπούς
Από τους εκπαιδευτικούς φιλολόγους που ρωτήθηκαν, ελάχιστοι χρησιμοποιούν τους υπολογιστές για άλλους λόγους που δεν σχετίζονται με τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις και τα διδακτικά τους καθήκοντα. Σε αυτό συμβάλλει κυρίως το γεγονός ότι δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με αυτούς και δεν τους θεωρούν απαραίτητο εργαλείο, για να εξυπηρετήσουν προσωπικές και απλές καθημερινές τους ανάγκες. Κάποιοι δεν βρίσκουν ιδιαίτερο λόγο να κάνουν τον υπολογιστή αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους, είτε γιατί δεν έχουν χρόνο είτε γιατί ακόμη δεν γνωρίζουν πώς να εκμεταλλευτούν τα πλεονεκτήματα που αυτοί προσφέρουν στην ολότητά τους.
Δεν το χρησιμοποιώ στο σπίτι, δεν νομίζω πως μου χρειάζεται εκεί. Άλλωστε τα παιδιά είναι συνέχεια εκεί και δεν αφήνουν κανέναν άλλο.
Όχι, δεν τον χρησιμοποιώ. Αν θέλω να γράψω τα ψώνια, ένα γράμμα ή ένα σημείωμα, το κάνω με το χέρι. Συνήθισα πια.
Οι εκπαιδευτικοί που τους χρησιμοποιούν κατά τον ελεύθερο χρόνο τους είναι κυρίως για λόγους επικοινωνίας, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή για να αναζητήσουν κάποιες πληροφορίες στον παγκόσμιο ιστό.