Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

1.1. Σπουδές πριν την επιμόρφωση

Οι περισσότεροι από τους δεκαπέντε εκπαιδευτικούς του δείγματος διαθέτουν μόνο το πτυχίο της σχολής του πανεπιστημίου από το οποίο αποφοίτησαν και προέρχονται από διάφορα τμήματα φιλοσοφικών σχολών. Δεν λείπουν, όμως, και εκείνοι που διαθέτουν αυξημένα τυπικά προσόντα, όπως μεταπτυχιακά (τρεις) ή και διδακτορικά ακόμη (μία περίπτωση). Οι περισσότεροι έχουν πολλά χρόνια υπηρεσίας σε διάφορες βαθμίδες και είχαν περιορισμένη εξοικείωση με τις ΤΠΕ πριν από την εμπλοκή τους με την επιμόρφωση.

Κοινό χαρακτηριστικό τους η επιθυμία να κάνουν κάτι το διαφορετικό σε σχέση με αυτό που ως τότε έκαναν, όπως φαίνεται από τα επόμενα αποσπάσματα.


Ήταν κάτι καινούργιο και πάντα μ' αρέσουν τα καινούργια…

…προσπαθούσα λοιπόν μόνη μου εντελώς να δω πώς θα μπορούσα να αξιοποιήσω τους υπολογιστές στην εκπαιδευτική πράξη. Είχα δυσκολευτεί αρκετά. Όμως σιγά-σιγά, έτσι μου ανοίχτηκαν κάποιοι ορίζοντες, είχα συλλάβει κάποιες ιδέες και στη συνέχεια, μόλις η πολιτεία ανέλαβε τέτοια προσπάθεια για επιμόρφωση εκπαιδευτικών, ήμουν απ' τους πρώτους που δήλωσα συμμετοχή.

Και ήθελα περισσότερο να βρω κι έναν τρόπο να κάνω και πιο ενδιαφέρον το μάθημα, γιατί κάποιες στιγμές τα βλέπεις τα παιδιά…

Τελευταία Ενημέρωση: 23 Δεκ 2024, 13:20