Οδηγός 

Ελληνική και δια βίου Εκπαίδευση 

Φορείς και προγράμματα διδασκαλίας της ελληνικής σε ενηλίκους 

Βιβλιογραφία

Charles, P. (2003). The Adult Basic Skills Policy and Study Visits Initiative. Στο Policy, Practice and Partnership: Getting to work on Lifelong Learning. Θεσσαλονίκη: CEDEFOP, 154-159.

European Commission, (2003). Implementation of "Education & Training 2010" Work Programme. Working Group "Basic Skills, Entrepreneurship and Foreign Languages". Progress Report. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα http://europa.eu.int/comm/education/policies/2010/doc/basic-skil... (03-10-2005)

Geissler, Κ.Α. (2000). Zukunft lernen: Qualifizierung unter veränderten Bedingungen, στο: B. Jenschke - Bundesanstalt für Arbeit, Landesarbeitsamt Berlin-Brandenburg (επιμ.), Beratung für Bildung, Beruf und Beschäftigung. Neue Herausforderungen, Internationale Konferenz für Berufsberatung. Dokumentation. Berlin, 40-53.

Gross - Davis, B. (1993). Tools for Teaching. San Francisco: Jossey- Bass.

Jarvis, P. (2004). Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Κατάρτιση. Θεωρία και Πράξη (μτφρ. Α. Μανιάτη). Αθήνα: Μεταίχμιο.

Knowles, M.S. (1990). The adult learner: a neglected species. Houston, TX: Gulf

OECD-DeSeCo, (2005). Definition and Selection of KeyCompetencies: Executive Summary (30 June 2005). [Summary of the results of the OECD's Definition and Selection of Competencies (DeSeCo) Project which provides a framework that could guide the longer-term extension of PISA assessments into new competency domains], διαθέσιμο στονδικτυακό τόπο http://www.portal-stat.admin.ch/deseco/news.htm (05-10-2005).

Rogers, A. (1999). Η Εκπαίδευση Ενηλίκων (μτφρ. Μ.Κ. Παπαδοπούλου & Μ. Τόμπρου). Αθήνα: Μεταίχμιο.

Βεργίδης, Δ.(2003). Σχεδιασμός Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Ενηλίκων για Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες. Στο Δ. Βεργίδης (επιμ.).Εκπαίδευση Ενηλίκων. Συμβολή στην Εξειδίκευση Στελεχών και Εκπαιδευτών. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 95-122.

Κόκκος, Α. (1999). Οι εκπαιδευτικές τεχνικές. Στο Βαϊκούση, Δ., Βαλάκας, Ι., Κόκκος Α., & Α. Τσιμπουκλή. Εκπαιδευτικές Μέθοδοι. Ομάδα Εκπαιδευομένων. Πάτρα: Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.

Κόκκος, Α. (2003). Ο μετασχηματισμός των στάσεων και ο ρόλος του εμψυχωτή. Στο Δ. Βεργίδης (επιμ.).Εκπαίδευση Ενηλίκων. Συμβολή στην Εξειδίκευση Στελεχών και Εκπαιδευτών. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 195-223.

Κόκκος, Α. & Α. Λιοναράκης(1998). Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Σχέσεις Διδασκόντων-Διδασκομένων, τόμ. Β. Πάτρα: Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο

Μήτσης, Σ.Ν. (1998). Στοιχειώδεις Αρχές και Μέθοδοι της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας. Εισαγωγή στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης (ή ξένης) Γλώσσας. Γλωσσολογική Βιβλιοθήκη, 7. Αθήνα: Gutenberg.

Νόμος 3369/2005. Συστηματοποίηση της διά Βίου Μάθησης και άλλες Διατάξεις. ΦΕΚ Α΄ 171/06.07.2005.

Παπαβασιλείου-Αλεξίου, Ι. (2005). Εκπαίδευση Ενηλίκων και Εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης Γλώσσας: η Περίπτωση των Παλιννοστούντων - Μεταναστών - Προσφύγων. Εκπαίδευση Ενηλίκων 4, 3-9.

Σηφάκις, Ν. (2004). «Εκλεκτικές συγγένειες»: Η διδασκαλία ξένων γλωσσών συναντά την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Εκπαίδευση Ενηλίκων 1:29-35.

Τοκατλίδου, Β. (2003). Γλώσσα, Επικοινωνία και Γλωσσική Εκπαίδευση. Αθήνα: Πατάκη.

Υπεπθ - Γγεε - Ιδεκε (2005). Διά βίου Μάθηση. Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Αθήνα (ενημερωτικό φυλλάδιο).

Χαρατσάρη, Ι. (1996). Μέθοδοι διδασκαλίας σύγχρονων γλωσσών και εφαρμογή τους σε εγχειρίδια διδασκαλίας της ΝΕ ως ξένης γλώσσας: Α΄ μέθοδοι. Στο: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας. Μέθοδοι διδασκαλίας της Νέας ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Πρακτικά Ημερίδας, 9 Δεκεμβρίου, 1995: 33-38.

Ψάλτου-Joycey, Α. (1996). Μέθοδοι διδασκαλίας σύγχρονων γλωσσών και εφαρμογή τους σε εγχειρίδια διδασκαλίας της ΝΕ ως ξένης γλώσσας: Β΄ Εφαρμογή. Στο: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας. Μέθοδοι διδασκαλίας της Νέας ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Πρακτικά Ημερίδας, 9 Δεκεμβρίου, 1995: 39-62.

Δικτυακοί τόποι

Τελευταία Ενημέρωση: 23 Δεκ 2024, 13:20