Υψηλή αντίθεση

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο

Στο πλαίσιο της μελέτης της πλέον πρόσφατης βιβλιογραφίας και με βάση τη διδακτική τους εμπειρία, οι συνεργάτες οργάνωσαν ένα συνεκτικό πλαίσιο αναφοράς για τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένη/δεύτερη γλώσσα. Το συγκεκριμένο πλαίσιο αφορά τις βασικές αρχές διδασκαλίας σε μαθητές με αναπηρία και επικεντρώνεται στην καλλιέργεια και την ανάπτυξη δεξιοτήτων που αφορούν τη γλώσσα. Επιπλέον, παρουσιάζονται γλωσσάρια βασικών όρων για κάθε αναπηρία.

35 εγγραφές [31 - 35]

Απώλεια ακοής
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Επισκόπηση
 

Οι όροι «βαρήκοος» και «κωφός» χρησιμοποιούνται συχνά, για να περιγράψουν την απώλεια ακοής σε ανθρώπους.

Περισσότερα

Απώλεια όρασης
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Συνεκτικό πλαίσιο
 

Συνεκτικό πλαίσιο για την απώλεια όρασης

Περισσότερα

Μαθησιακές δυσκολίες
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Αυτισμός- Συνεκτικό πλαίσιο
 

Συνεκτικό πλαίσιο για τον αυτισμό

Περισσότερα

Μαθησιακές δυσκολίες
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Δυσλεξία - Γλωσσάρι
 

Γλωσσάρι όρων για τη δυσλεξία

Περισσότερα

Μαθησιακές δυσκολίες
Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Συνεκτικό πλαίσιο
 

Συνεκτικό πλαίσιο για τις μαθησιακές δυσκολίες

Περισσότερα