Υψηλή αντίθεση

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Συνεκτικό πλαίσιο

Εισαγωγή
Η εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία στην όραση αποτελεί ένα φλέγον θέμα τόσο για τα ίδια τα άτομα και τους οικείους τους, όσο και τους εκπαιδευτικούς κρατικούς φορείς. Η πρακτική που εφαρμόζεται σήμερα περιλαμβάνει όλους τους τύπους εκπαίδευσης: σε ειδικά σχολεία, σε τυπικά σχολεία, σε τμήματα ένταξης ή με συνεκπαίδευση και παράλληλη στήριξη από εξειδικευμένο παιδαγωγό. Οι μαθητές ακολουθούν τα ισχύοντα κάθε φορά αναλυτικά προγράμματα σε όλα τα μαθήματα, συμπεριλαμβανομένης και της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας. Υπάρχει ως εκ τούτου το ενδεχόμενο να έχετε στην τάξη σας στο γλωσσικό μάθημα κάποιο μαθητή με αναπηρία στην όραση ή να κληθείτε να διδάξετε τα ελληνικά σε ξενόγλωσσους άτομα με αναπηρία στην όραση σε μια τυπική τάξη ή ως ιδιωτικός δάσκαλος. Είναι πολύ πιθανόν στην πρώτη συνάντηση με το μαθητή σας να αισθανθείτε άβολα και αμήχανα, και να νιώσετε πως βρίσκεστε σε αδιέξοδο στο πρώτο μάθημα. Στο κείμενο που ακολουθεί θα βρείτε πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε επιτυχώς στο εκπαιδευτικό σας έργο και να νιώσετε την ικανοποίηση του δάσκαλου που βλέπει το μαθητή του να εμπεδώνει τη γνώση και να προοδεύει.
comments powered by Disqus