Μελέτες 

Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας του Κ.Ε.Γ. και Πιστοποιητικά Ελληνομάθειας Άλλων Φορέων (2006) 

 

1.1.2.4 Δ΄ επίπεδο

Ο υποψήφιος πρέπει να έχει την ικανότητα να κατανοεί ευρύ φάσμα κειμένων προφορικού ή γραπτού λόγου, τα οποία είναι εκτενέστερα και πιο απαιτητικά απ' ό,τι στα προηγούμενα επίπεδα, και να αναγνωρίζει έμμεσες πληροφορίες που περιέχονται σ' αυτά. Να είναι σε θέση να συνοψίζει πληροφορίες από διάφορες προφορικές ή γραπτές πηγές, να ανασυγκροτεί και να παρουσιάζει με συνοχή επιχειρήματα και αναφορές. Επίσης να έχει την ικανότητα να εκφράζεται αυθόρμητα, χωρίς να χρειάζεται χρόνο για αναζήτηση των σωστών εκφράσεων, και με το βαθμό τυπικότητας ή εγκαρδιότητας που είναι κατάλληλος για την κάθε περίσταση. Να μπορεί να χρησιμοποιεί τη γλώσσα με άνεση και ευελιξία για κοινωνικούς, ακαδημαϊκούς και επαγγελματικούς σκοπούς. Να μπορεί να εκφράζεται με σαφήνεια σωστή δομή και λεπτομέρεια πάνω σε σύνθετα θέματα, χρησιμοποιώντας με άνεση συνδετικούς και συνεκτικούς γλωσσικούς μηχανισμούς. (Ευσταθιάδης, Αντωνοπούλου κ.ά. 2001: 165)[1]

1 Οι γλωσσικές λειτουργίες, οι γραμματικές και συντακτικές δομές που προβλέπονται για κάθε επίπεδο αναφέρονται σε πίνακα στο τρίτο κεφάλαιο.

Τελευταία Ενημέρωση: 16 Ιούν 2010, 10:27