ΒΑΣΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Κείμενο 1: Κορντιέ, Α. 1995. Κουμπούρες δεν υπάρχουν. Ψυχανάλυση και σχολική αποτυχία. Μτφρ. Α. Αλεξιάδη.
- Κείμενο 2: Κορντιέ, Α. 1995. Κουμπούρες δεν υπάρχουν. Ψυχανάλυση και σχολική αποτυχία. Μτφρ. Α. Αλεξιάδη Αθήνα: Ολκός, σελ. 29-49.
- Κείμενο 3: Αμοιρίδου, Σ., Κωνσταντινίδου, Α., Μπιζέλη, Β., Νάκου, Ε., Τζιαρός, Γ., Παπαδοπούλου, A. & Γ. Αμπατζόγλου 2000.
- ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εγκυκλοπαιδικός Οδηγός
Μαθησιακές δυσκολίες και σχολική αποτυχία [Ζ1]
Γρηγόρης Αμπατζόγλου (2001)
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- AIMARD, P.1990. Οι διαταραχές του λόγου στο παιδί. Αθήνα: Χατζηνικολή.
- ΑJURIAGUERA, J. & D. MARCELLI. 1989. Psychopathologie de l'enfant. 3η έκδ. Παρίσι: Masson.
- BECKER, D., Μ-F. HANDMAN & R. HURRA. 1994. Échec scolaire ou école en échec? Têtes dures, têtes vides. L'échec scolaire des Portugais dans leur pays et en France. Παρίσι: L' Harmattan.
- ΒÉRRAUX, A. 1999. Refus scolaire et difficultés d' apprentissage à l'adolescence. Στο Encycl. Méd. Chir., Psychiatrie, 37-216-D-10. Παρίσι: Elsevier.
- CAMBIER J., M. MASSON & H. DEHEN 1975. Abrégé de neurologie. Παρίσι: Masson.
- CASPARI, I., 1976. Troublesome Children in Class. Λονδίνο & Βοστώνη: Routledge & Kegan Paul.
- CHILLAND, C. 1983α. La problématique de l'échec scolaire. ΣτοL'échec scolaire. Abord psychopathologique, 9-26. Confrontations Psychiatriques. (ειδικό τεύχος) 23.
- CHILLAND, C. 1983β. L'enfant de six ans et son avenir. Παρίσι: P.U.F.
- DECOMBERT, S. & Μ. RIQUIER. 1995. L école élémentaire. L'échec scolaire. L'enseignement spécialisé. La coοpération avec les services médico-psychopédagogiques et l'intégration. Στο Nouveau Traité de Psychiatrie de l'enfant et de l'adolescent, επιμ. S. Lebovici, R. Diatkine & Μ. Soulé, Παρίσι:P.U.F.
- DIATKINE, R. 1995. Les troubles de la parole et du langage. Στο Nouveau Traité de psychiatrie de l'enfant et de l'adolescent, επιμ. S. Lebovici, R. Diatkine & M. Soulé, 1599-1634. Παρίσι: P.U.F.
- DOWLING, E. & Ε. OSBORNE 1985. The Family and the School. A Joint Systems Approach to Problems with Children. Λονδίνο: Routledge and Kegan Paul.
- ΕΠΙΨΥ & ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Π.Ο.Υ. 1993. Ταξινόμηση ICD-10 ψυχικών διαταραχών και διαταραχών συμπεριφοράς. Αθήνα: Βήτα Iατρικές εκδόσεις.
- GELBERT, G. 1998. Le cerveau des illettrés, Παρίσι: Odile Jacob.
- ΚΟΡΝΤΙΕ, Α. 1995. Κουμπούρες δεν υπάρχουν. Ψυχανάλυση και σχολική αποτυχία. Αθήνα: Ολκός.
- ΜΑΡΚΟΒΙΤΗΣ, Μ. & Μ. ΤΖΟΥΡΙΑΔΟΥ. 1991. Μαθησιακές δυσκολίες. Θεωρία και πράξη. Θεσσαλονίκη: Προμηθεύς.
- MARCELLI, D. & Α. BRACONNIER. 1984. Psychopathologie de l'adolescent. Παρίσι: Masson.
- ΜΑΡΚΟΥ, Σ. 1994. Δυσλεξία. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
- OCHONISKY, J. 1995. L'adolescent entre la formation et l'emploi. Στο Nouveau traité de psychiatrie de l'enfant et de l'adolescent, επιμ. S. Lebovici, R. Diatkine & M. Soulè, Παρίσι: P.U.F.
- ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, Μ. 1997. Λειτουργικός αναλφαβητισμός: Σχολικός αποκλεισμός και σχολικός πόνος. Αθήνα: Νέα Σύνορα, Λιβάνη.
- PINELL, P. & Μ. ZAFIROPOULOS. 1977. La médicalisation de l'échec scolaire. De la pédopsychiatrie à la psychanalyse infantile. Actes de la recherche en sciences sociales 24 (Νοέμβριος): 23-49.
- ΠΟΡΠΟΔΑΣ, Κ. 1993. Δυσλεξία. Αθήνα: Μορφωτική.
- SALZBERGER-WITTENBERG, I., G. HENRY & Ε. OSBORNE. 1983. The Emotional Εxperience of Learning and Teaching. Λονδίνο: Routledge & Kegan Paul.
Τελευταία Ενημέρωση: 16 Ιούν 2010, 13:23
Βρίσκεστε εδώ: Θεωρία & Ιστορία :: Εγκυκλοπαιδικός οδηγός