Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
Άξονες βάσει των οποίων διεξήχθησαν οι συνεντεύξεις
I. Η ταυτότητα των επιμορφωτών φιλολόγων
1.0. Σπουδές
1.1. Πριν από την επιμόρφωση
1.2. Μετά την επιμόρφωση
2.0. Αξιοποίηση
2.1. Σε άλλου είδους επιμορφωτικά προγράμματα
2.2. Πλάνο ενεργοποίησής τους στο μέλλον
II. Επιμόρφωση στις ΤΠΕ
3.0. Επιμόρφωση που έλαβαν
3.1. Λόγοι που οδήγησαν στη συμμετοχή
3.2. Εκπαιδευτικό ίδρυμα
3.3. Ομοιογένεια / ανομοιογένεια συμμετεχόντων
3.4. Αποτίμηση επιπέδου σπουδών (οργανωτικό - θεωρητικό - πρακτικό)
3.5. Προτάσεις βελτίωσης
III. Οι εκπαιδευτικοί ως επιμορφωτές
4.0. Διαδικαστικά
4.1. Περιοχές - σχολεία ευθύνης
4.2. Τρόπος ανάθεσης
4.3. Χρόνια εργασίας στην επιμόρφωση
5.0. Επιμορφωτική διαδικασία
5.1. Φάσεις της επιμόρφωσης
5.2. Κεντρικά καθορισμένοι στόχοι
5.3. Περιγραφή επιμορφωτικών συναντήσεων
5.4. Στόχοι που έθεσε η ίδια / ο ίδιος
6.0. Οι απόψεις τους για τους επιμορφούμενες εκπαιδευτικούς
6.1. Ποσοτικά στοιχεία παρακολούθησης των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών
6.2. Απόψεις των εκπαιδευτικών για τις Τ.Π.Ε. και τα φιλολογικά μαθήματα πριν και μετά την επιμόρφωση
6.3. Τι προτιμούν / τι δεν προτιμούν να παρακολουθήσουν στα μαθήματα
6.4. Προθυμία χρήσης των νέων τεχνολογιών
6.5. Προτάσεις βελτίωσης των απόψεων των εκπαιδευτικών
7.0. Πρακτικό κομμάτι επιμόρφωσης - Διδασκαλίες
7.1. Προετοιμασία διδασκαλιών
7.2. Δυσκολίες κατά την προετοιμασία
7.3. Περιγραφή διδασκαλιών
7.4. Συμπεριφορά μαθητών κατά τις διδασκαλίες
7.5. Λόγοι για τους οποίους αποφάσισαν να συμμετάσχουν
8.0. Υποστήριξη διδασκαλιών
8.1. Σύστημα ανατροφοδότησης εκπαιδευτικών
8.2. Από διεύθυνση και προσωπικό σχολείου
8.3. Από καθηγητές πληροφορικής σχολείου
8.4. Τεχνολογική υποστήριξη
9.0. Υποστήριξη επιμορφωτών
9.1. Αλληλοϋποστήριξη μεταξύ επιμορφωτών
IV. Χρήση των ΤΠΕ μετά την επιμόρφωση
10.0. Η εκτός σχολικού περιβάλλοντος
10.1. Για εκπαιδευτικούς σκοπούς
10.2. Για μη εκπαιδευτικούς σκοπούς
11.0. Η εντός σχολικού περιβάλλοντος χρήση
V. Προτάσεις για την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων
VI. Κέρδη και απώλειες για τους επιμορφωτές