Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
3.1. Λόγοι που οδήγησαν στη συμμετοχή
Οι λόγοι που οδήγησαν τους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν στα προγράμματα αυτά και να επιμορφωθούν οι ίδιοι, προκειμένου στη συνέχεια να επιμορφώσουν και τους συναδέλφους τους εκπαιδευτικούς, ήταν ποικίλοι. Αναφέρονται κυρίως η αδιέξοδη κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό σχολείο, η έλλειψη ενδιαφέροντος των μαθητών, αλλά και η προοπτική που έδινε για κάτι το διαφορετικό η αξιοποίηση των ΤΠΕ στο σχολείο.
Ξέρεις τώρα πώς λειτουργεί το σχολείο, σε κανέναν μας δεν αρέσει, ούτε σε μας τους καθηγητές ούτε στους μαθητές. Σκέφτηκα πως αυτό το σεμινάριο θα ήταν μια ευκαιρία να αλλάξει κάτι στην καθημερινότητά μας, κάτι ενδιαφέρον.
Θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό το ότι χάρη σ' αυτό το πρόγραμμα θα τίθονταν στο ελληνικό σχολείο τέτοια ζητήματα που έχουν να κάνουν με την τεχνολογία, με την εφαρμογή της τεχνολογίας σε γνωστικά αντικείμενα. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό.
Προσωπικά βρισκόμουν κι εγώ σε ένα αδιέξοδο παιδαγωγικό, γι' αυτό και θέλησα να το δοκιμάσω και αν και δεν μπόρεσα να κάνω κάτι, όταν πήγα μετά στο σχολείο μου, γύρισα κι εγώ στη διάλεξη.
Ναι, από το '95 περίπου ασχολήθηκα, και η αλήθεια είναι ότι έψαχνα να βρω κάτι παραπέρα από την τάξη και το σχολείο, έκανα διάφορες, έδωσα διάφορες εξετάσεις σε μεταπτυχιακά. Εκείνο τον καιρό μάλιστα είχα εισπράξει μια αποτυχία από ένα μεταπτυχιακό που είχα δώσει και όταν ήρθε μπροστά μου αυτή η ευκαιρία, πιστεύω ότι κατάλαβα περί τίνος επρόκειτο και θέλησα να εμπλακώ. Αυτό ήταν κυρίως, δηλαδή και η ενασχόλησή μου με τους υπολογιστές και μια διάθεση να κάνω κάτι περισσότερο, κάτι διαφορετικό.
Έβλεπα ότι κάτι έπρεπε να κάνω για να αλλάξω το μάθημά μου. Αφού δεν άρεσε σε εμένα αυτό το παραδοσιακό, το βαρετό ξέρεις, πώς να αρέσει στους μαθητές μου;