Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
7.3.1. Κατά την προετοιμασία
Κατά την προετοιμασία της διδασκαλίας, η συνεργασία εκπαιδευτικού - επιμορφωτή άλλοτε περιοριζόταν, σύμφωνα με τα λεγόμενα των συμμετεχόντων, σε τεχνικά ζητήματα κυρίως. Άλλοτε πάλι ο εκπαιδευτικός ζητούσε τη βοήθεια του επιμορφωτή κυρίως για να ελέγξει ο τελευταίος το διδακτικό σενάριο λίγο πριν την τελική του παρουσίαση. Αναφέρθηκαν, όμως, και κάποιες περιπτώσεις αλλεπάλληλων μεταμεσονύκτιων διαβουλεύσεων και ανταλλαγής ιδεών επιμορφωτή και επιμορφούμενου από την πρώτη φάση της προετοιμασίας, για το ποια πρέπει να είναι η πρόταση που θα επιλεγεί αλλά και για όλα τα βήματα της προετοιμασίας.
Όχι, συνεργασία δεν υπήρχε, μόνο μου είχε δώσει υλικό.
Όχι καμία, διότι αυτά τα αντικείμενα τα διδάσκω πάρα πολλά χρόνια και επί του γνωστικού αντικειμένου δεν ένιωθα την ανάγκη να με βοηθήσει. Με βοήθησε όμως στο τεχνικό μέρος.
Ναι, εκπαιδευτικό λογισμικό ναι, και διευθύνσεις στο internet, αρκετές διευθύνσεις.
Το έδωσα στον επιμορφωτή για να το δει και να μου πει αν έχει κάποιες παρατηρήσεις. Δεν νομίζω ότι βρήκε τίποτα.
Στο τεχνικό, ναι. Εεε, όπου είχα προβλήματα, ε, ο, εεε, με βοήθησε και επίσης έλεγξε όλη την παρουσίαση πριν σταλεί με τη μορφή δισκέτας στο Υπουργείο. Και αφιέρωσε χρόνο, και πράγματι οι βελτιώσεις που έκανε ήταν επιτυχείς. Αλλά στο μάθημα αυτό καθεαυτό ήθελα να έχει τη δική μου προσωπική σφραγίδα και δεν ένιωθα και την ανάγκη σε γνωστικό επίπεδο να ζητήσω βοήθεια.